Nieuwsberichten

Online loyalty systemen voor Vespro (24/07/2007)

ISM eCompany levert als een van de preferred partners van Vespro diverse internetapplicaties voor online loyaltysystemen en online verkoop van merchandise.

Onlangs zijn drie nieuwe webshops opgeleverd voor kortlopende spaaracties van Vespro klant Friesland Foods. ISM eCompany ontwikkelde online spaarsystemen voor Chocomel, Dubbelfrisss en Eftelingvla. Bezoekers maken op een speciale actiesite een eigen profiel aan en sparen voor leuke artikelen of belevenissen. Op de persoonlijke website kunnen de spaarders hun tegoed inzien en natuurlijk shoppen.

Flexibel en stabiel

Doordat de technische modules van ISM kunnen worden hergebruikt, kan de applicatie ook voor een volgende actie worden ingezet. Het gebruiksvriendelijke SANA Content Management Systeem maakt dat de webshop eenvoudig is aan te passen aan huisstijl en het design behorend bij de actie. Dennis Janssen, Project Manager Internet van Vespro licht toe: "ISM leverde een flexibel en stabiel systeem dat voldoet aan alle eisen voor dit soort projecten. De technische modules kunnen bovendien grotendeels hergebruikt worden voor een volgende campagne. Onze klanten hoeven dus niet voor iedere actie een nieuwe applicatie aan te schaffen."

Overig nieuws

Meer informatie? Meer informatie?

Meer informatie over de diensten en e-Commerce oplossingen van ISM eCompany?

 
Contact
 
Contact
 
Offerte aanvraag
 
Offerte aanvraag
Copyright © 2012 ISM eCompany