Nieuwsberichten

Nieuw Sana platform garandeert optimale service Wim Bosman (25/03/2009)

Wim Bosman is een logistiek dienstverlener die al sinds 1963 door heel Europa zijn dienstverlening op het gebied van transport en logistiek levert. Voor hun e-business rekent Wim Bosman al geruime tijd op de professionele ondersteuning van ISM eCompany. Zo is afgelopen jaar de nieuwste versie van ISM eCompany’s web content management systeem Sana Sites ingevoerd. Peter Derksen, Teamleader E-Logistics bij Wim Bosman, vertelt: “Al sinds 1998 ondersteunde het toenmalige Codim / Landis-IM onze e-business. Nadat Codim in 2005 door ISM eCompany werd overgenomen, is opnieuw voor deze partij gekozen vanwege de rijke ervaring met de diverse eCommerce-mogelijkheden.”

Het nieuwe platform

Het bij Wim Bosman in gebruik zijnde CMS was verouderd en de vindbaarheid liet te wensen over. Alle websites van de diverse merken moesten eenvoudig beheerd kunnen worden via één platform dat ondersteuning biedt aan het geheel. Het nieuwe Sana Web CMS biedt ondersteuning aan 12 verschillende websites. Bovendien zijn de diverse subsites meertalig en ook dat moet beheersbaar zijn. Ook zal het mogelijk worden om te werken met autorisaties van meerdere personen.

Directe resultaten

De implementatie van het nieuwe platform heeft ook gezorgd voor een betere vindbaarheid van de hoofdsite. Peter Derksen illustreert dit: “Het aantal bezoekers via Google Organic is gestegen van enkele procenten tot meer dan 20%.” Vanwege de vernieuwde structuur binnen het nieuwe platform heeft Wim Bosman de website beter kunnen categoriseren, wat zeer belangrijk is voor het klantenoverzicht, zo ervaart Derksen. “Het is belangrijk te redeneren vanuit de bezoeker en wat de bezoeker ziet van onze dienstverlening. Dat is zeker verbeterd. Werken met het vernieuwde Sana-platform past goed in Wim Bosman’s strategie voor het komende jaar, merkt Peter Derksen op. “In 2009 willen we de site zo goed mogelijk in beeld te brengen, zodat de omzet verhoogd kan worden en op kosten wordt bespaard. Elke nieuwe lead is voor ons van belang.”

Service

Peter Derksen: “ISM eCompany heeft gezorgd dat met het nieuwe platform goede resultaten zijn geleverd. Na een uitgebreid proces is de implementatie succesvol afgerond. Nu begint het bijhouden van de website zelf. Het is zaak om in de toekomst optimale resultaten te blijven boeken.” Zo heeft ISM eCompany in 2005 een Tracking & Tracing systeem gebouwd. Dit beperkt de kosten en vergroot de service op de 3000 dagelijkse zendingen die we voor onze klanten vervoeren. Peter Derksen: “In 2009 zal ISM eCompany dit systeem verder vernieuwen, volgens de nieuwste standaarden en serviceniveaus. Dit draagt weer bij aan het serviceverhogende effect. Het draait allemaal om de service, dus deze moet ook via internet optimaal draaien.”

“De programmeurs uit de Oekraïne zijn vakkundig te werk gegaan. Dankzij ISM eCompany is de backoffice en de integratie met de backoffice geoptimaliseerd. Zo wordt een unieke totaaloplossing gerealiseerd: dat bevalt goed.”

Overig nieuws

Meer informatie? Meer informatie?

Meer informatie over de diensten en e-Commerce oplossingen van ISM eCompany?

 
Contact
 
Contact
 
Offerte aanvraag
 
Offerte aanvraag
Copyright © 2012 ISM eCompany