e-Commerce blog

24 augustus 2016 Gastblogger, Juridisch adviseur

Door een typefout op de website wordt een product per ongeluk aangeboden voor €99, in plaats van €999. Ben je daar als webwinkel aan gebonden, of kan je daar onderuit? Maakt het daarbij uit of er in een disclaimer of in de algemene voorwaarden staat ‘onder voorbehoud van typefouten’?

22 augustus 2016 Patrick van Wattum, Team Lead E-mailmarketing

Hoor je een e-mailmarketeer vloeken? Hoogstwaarschijnlijk test hij dan of een e-mail goed wordt weergegeven in e-mailpakketten, zoals Microsoft Outlook en Gmail. Niet elk e-mailpakket ondersteunt dezelfde functionaliteiten, maar je wilt wel dat alle ontvangers van je nieuwsbrief dezelfde beleving en informatie krijgen. Microsoft en Litmus maakten op The E-mail Design Conference bekend dat ze hier eindelijk iets aan gaan doen. Waarom moet jij hier, net als ik, zo enthousiast over zijn?

04 augustus 2016 Patrick van Wattum, Team Lead E-mailmarketing

De moed zakt je in de schoenen als je leest “de beste e-mailmarketingtool”. Dat kan elk bedrijf roepen. Bovendien is er geen beste of slechtste tool. Wel kan de één meer dan de ander. Daarom kun je beter jezelf afvragen of het pakket past bij je eisen en verwachtingen. In dit blogbericht geef ik tips voor het kiezen van de perfecte e-mailmarketingsoftware.

03 augustus 2016 Jerrel Zwartbol, E-mailmarketeer

Als fulltime e-mailmarketeer zie ik dat webshops vaak niet het onderste uit de kan halen met hun e-mailmarketing. Ze struikelen over valkuilen die je eenvoudig kunt vermijden. Vermijd de onderstaande acht valkuilen en je maximaliseert tot wel twee keer zoveel omzet met je e-mailmarketing.

03 augustus 2016 Felice Bok, SEO Consultant

Het schrijven van goede SEO-teksten is één van de randvoorwaarden voor een optimale zichtbaarheid in Google. Dat weet inmiddels vrijwel iedereen. Vanuit mijn rol als SEO-consultant krijg ik daarom regelmatig vragen van klanten over hoe ze het beste een SEO-tekst kunnen schrijven. In deze blog lees je de meest gestelde vragen en mijn antwoorden.

28 juni 2016 Sander Lems, Client Services Manager

Hoe realiseren sommige webwinkels een jaaromzet van minimaal 2 miljoen euro? Doordat zij weten welke strategieën, analyses en tools onmisbaar zijn voor maximaal e-commerce succes. Hieronder vindt u vijf actuele en onmisbare online marketingonderdelen die steevast aan bod komen bij deze webshops.

10 juni 2016 Patrick van Wattum, Team Lead E-mailmarketing

Dat Bol.com en Albert Heijn awards binnen sleepten voor beste e-mailcampagne van het jaar 2016 tijdens het DDMA E-mail Summit afgelopen donderdag heb je waarschijnlijk al ergens gelezen. Zo weet je inmiddels ook dat Floris Regouin (Samsung Benelux) zowel de publieks- als de juryprijs won voor beste E-mail M|V van het jaar 2016. Maar wat heb je verder gemist als je niet aanwezig was?

18 mei 2016 Wouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion

Twinkle - Google Analytics is de online tool bij uitstek voor het meten van de prestaties van webshops. De statistieken zijn goud waard mits u ze goed analyseert. Want alleen dan weet u hoe uw bezoekers zich in uw webshop gedragen, waar zij obstakels ervaren en waarom zij bijvoorbeeld niet tot aankoop overgaan. Maar welke analyses zijn hiervoor nodig? En hoe kunt u de statistieken gebruiken voor het structureel verhogen van de omzet van uw webshop?

04 mei 2016 Wouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion

Twinkle - Google Analytics is de online tool bij uitstek voor het meten van de prestaties van webshops. De statistieken zijn goud waard mits u ze goed analyseert. Want alleen dan weet u hoe uw bezoekers zich in uw webshop gedragen, waar zij obstakels ervaren en waarom zij bijvoorbeeld niet tot aankoop overgaan. Maar welke analyses zijn hiervoor nodig? En hoe kunt u de statistieken gebruiken voor het structureel verhogen van de omzet van uw webshop?

03 mei 2016 Wouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion

Twinkle - Google Analytics is de online tool bij uitstek voor het meten van de prestaties van webshops. De statistieken zijn goud waard mits u ze goed analyseert. Want alleen dan weet u hoe uw bezoekers zich in uw webshop gedragen, waar zij obstakels ervaren en waarom zij bijvoorbeeld niet tot aankoop overgaan. Maar welke analyses zijn hiervoor nodig? En hoe kunt u de statistieken gebruiken voor het structureel verhogen van de omzet van uw webshop?

Direct e-Commerce advies?
010-2436000
; ; ;