Wij zijn trots te werken voor:

Datadriven marketing

Stop met marketingcampagnes op basis van losse flodders. Gebruik data als startpunt en voor optimalisatie van marketingcampagnes. Wij helpen u vooruit.

 

Gebruik data in elke fase van de customer journey

Data is uw grootste asset, maar niet als de data zijn versplintert in silo’s. Wij combineren de data van bijvoorbeeld uw CRM-, ERP-, kassasystemen, online kanalen en externe bronnen en gebruiken het voor het vormen van een compleet beeld van uw klant. Denk aan een persona, de klantreis, de koopintentie en de customer life time value. 

Wat kunnen wij voor u betekenen?

 

Ontwikkel datagedreven persona

Ontdek welke soort klanten zich onderscheiden van elkaar en krijg praktisch advies in hoe u hiermee uw marketing persoonlijk maakt. Op basis van segmentatie en clustering geven we aan welke persona’s zich uit de data onderscheiden op bijvoorbeeld koopfrequentie, conversiepad en customer lifetime value. Gebruik deze informatie voor uw marketingactiviteiten.

 

Verkrijg inzicht in klant en product

Verkrijg inzicht in welke producten vaak samen worden gekocht en hoe u dit gedrag kunt voorspellen. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld de juiste productaanbevelingen doen in e-mailcampagnes. Of ontdek hoe verschillende klantsegmenten reageren op korting of welke klantsegementen verantwoordelijk zijn voor een toename in retouren.

 

Marketingoptimalisatie door data

Creëer een marketingplan op basis van datagedreven conversieattributie. Wij doorgronden welke kanalen een positief effect hebben op uw doelstelling in de gehele customer journey en we ontwikkelen een persoonlijk mediaplan.

 

Data Management Platform

Een Data Management Platform (DMP) is een platform waarin je alle klantdata centraliseert. We koppelen alle relevante data, zorgen voor segmenten en dat je direct op de inzichten kunt inhaken met marketingacties.  

Met een DMP krijgt u een centraal klantbeeld waarmee op het juiste moment, met de juiste boodschap en tegen de juiste investering uw klanten centraal kunt benaderen.

De voordelen van een DMP:

  • Real time personalisatie van campagnes en webshop centraal geregeld
  • Real time conversieattributie over verschillende apparaten en kanalen
  • Look-alike modelling om relevante nieuwe klanten te vinden

Wij adviseren u graag over de keuze van een passende DMP. Tevens kunnen wij u compleet ontzorgen door het beheer van de DMP over te nemen.


Workshop datadriven marketing

Weet u hoeveel waarde u nog niet uit data haalt? Erkent u de sleutelrol van datagedreven marketing, maar weet u niet goed waar u moet beginnen? Via deze interactieve workshop definieert u het essentiële strategische vertrekpunt zodat u kunt starten met datagedreven marketing.

De belangrijkste onderwerpen binnen datacollectie, -analyse en datagedreven campagnes leveren op basis van het de huidige en gewenste volwassenheidsfase concrete begrippen en actiepunten op. Na afloop kunt u aanbevelingen doen op basis van de unieke behoefte van uw organisatie en heeft u een concrete roadmap die u vooruit helpt!

  • 25 jaar ervaring in e-commerce en retail
  • Bewezen resultaten. Bekijk ons portfolio
  • Fullservice e-commercebureau, alles onder één dak
  • Duidelijke planning en roadmap
  • Datagedreven strategie om echte resultaten te bereiken

Uw e-commercedoelstellingen overtreffen?

Neem contact met ons op
X
Contact
Direct e-commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00
<
Contact
Direct e-commerce advies?
+31 (0)10 243 60 00