Evenementen

07 maart 2019 | 14.30 - 15.30 uur

Als uw bezoekers de producten niet kunnen vinden in uw webshop, dan kopen ze niet bij u. Klinkt logisch, maar ISM's Usability Expert Danny Loeffen ziet het regelmatig fout gaan bij verschillende webshops, omdat ze geen usability onderzoek doen en dus niet weten wat een klant zoekt. Tijdens deze webinar laat Danny zien hoe u dit aanpakt. Meld u nu aan!

14 maart 2019 | Spant!, Bussum

In het SPANT! in Bussum vindt op donderdag 14 maart Emerce Retail plaats. Wij zijn aanwezig met één sessie en een stand. Emerce Retail is voor professionals in online retailing; retailers, brands en pure players. De meest innovatieve retailers, brands en experts uit binnen- en buitenland delen tijdens deze dag de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van online marketing en e-commerce. Bent u er ook bij?

19 maart 2019 | 14.30 - 15.30 uur

AdWords automatisering: iedereen heeft het erover, maar hoe pakt u het nu aan? Waarom moet u automatiseren? Waar moet u beginnen? Wat levert het op? Tijdens zijn webinar laat ISM'er Ralph aan de hand van een concreet stappenplan en praktische voorbeelden zien hoe u heel veel SEA-taken kunt automatiseren, kosten kunt besparen en meer tijd over houdt om écht het verschil te maken! Meld u nu aan!

28 maart 2019 | Van Nelle Fabriek te Rotterdam

Tijdens deze masterclass e-mailmarketing gaan we in op relevante en actuele aspecten van e-mailmarketing: data, psychologie, automatische campagnes, A/B-testen en personalisatie. We laten u zien hoe u van uw e-mailmarketing een continu optimalisatietraject maakt waarin al deze aspecten een hoofdrol spelen.

02 april 2019 | Van Nelle Fabriek, Rotterdam

Digitaal opereren zonder een datagedreven strategie is net als op pad gaan naar uw bestemming zonder het uitstippelen of volgen van een route. U bereikt dan uw bestemming niet. Een digitale strategie is dus cruciaal. Leer in een vierdaagse masterclass hoe u een datagedreven digitale strategie vormt. U gaat naar huis met een kant-en-klaar digitale aanpak voor 2019.

04 april 2019 | 14.30 - 15.30 uur

Het grootste obstakel dat consumenten ervaren met hun bezoek aan webshop via hun mobiele apparaten is langzame pagina’s. Maar liefst 53 procent van de bezoekers verlaat een webshop met een laadtijd langer dan 3 seconden. De meeste webshops redden deze maximale laadtijd niet en missen dus veel omzet. Tijdens haar webinar geeft ISM'er Patty u tips aan de hand van praktijkvoorbeelden en cases. Meld u nu aan!

X
Contact
Direct e-commerce advies?
<
Contact
Direct e-commerce advies?