Bezoek de sessie van Rik Harmsen van der Vliet tijdens de Webwinkel Vakdagen 2022

Sprekersessie

Over de sessie

Weten hoe Krombacher Brauerei en Scout24 de customer journey optimaliseren door slim gebruik van de in CRM beschikbare klantdata? 

WOENSDAG 29 JUNI | ZAAL 6 | 13u15 

Klantdata, we hebben er veel van, maar wat kan je ermee en hoe zet je het in om de klantreis te optimaliseren? In deze sessie lichten we, aan de hand van een aantal praktijk cases, uit hoe klant data bij kan dragen aan een betere klantervaring in verschillende stappen van de customer journey, zowel online als offline. 

Over de spreker

Rik

Rik Harmsen van der Vliet — Sales Director, ISM eCompany

Als sales director bij ISM eCompany is Rik mede verantwoordelijk voor het werven van nieuwe klanten en het aanboren van nieuwe markten. In 2011 werkte hij bij Sana Commerce in de sales waar hij in 2018 als global sales director afscheid nam om een paar jaar ad interim diverse sales teams te begeleiden. Vanuit een studie logistiek al in 1999 bezig geweest met de haalbaarheid van een webshop voor vers fruit. In de jaren daarna veel ervaring opgedaan op het vlak van content management en ERP systemen.

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021