Bezoek de keynote van Jurjen Jongejan tijdens de Webwinkel Vakdagen 2022

Keynote

Keynote Jurjen Jongejan - Webwinkel Vakdagen 2020

Keynote Jurjen 2020

Over de keynote

Data en psychologie: zo verdubbel je de conversie in de customer journey!

DATUM (To be announced)  | ZAAL (To be announced)| Tijd (To be announced)  

Je bent ervan overtuigd dat jouw webshop de beste is. Dat jij de beste ervaring in de gehele klantreis geeft. Maar hoe overtuig je jouw bezoekers hiervan met ‘slechts’ wat beeld en tekst? Het antwoord op deze vraag ligt in de principes vanuit de consumentenpsychologie. Deze principes zijn gebaseerd op vele psychologische onderzoeken om bezoekers (online) te overtuigen. Waarom deze verleidingstechnieken zo goed werken en hoe jij ze kunt toepassen binnen de customer journey,  legt Jurjen Jongejan op basis van duizenden online A/B testen haarfijn uit. Je verlaat vol inspiratie en energie de zaal!

LET OP: De inhoud van deze presentatie wordt achteraf niet online gedeeld en is exclusief voor u als bezoeker. Mis deze sessie niet; Jurjen staat al jaren in de top 3 van beste sprekers op de WebWinkel Vakdagen!

Over de spreker

Jurjen

Jurjen Jongejan — Director of Innovation, ISM eCompany

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, strateeg en veelgevraagd keynote spreker op het gebied van User Experience en Conversie-Optimalisatie. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Als Director of Innovation is hij bij ISM ook verantwoordelijk voor innovatie.

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021