In 4 stappen naar een hogere conversie met je product content!
WOENSDAG 29 JUNI | ZAAL 7 | 11u15
Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketplaces, zoals Bol.com? Jurjen ontwikkelde een nieuw 4 stappen model voor je product content waarmee je de concurrentie verslaat. Jurjen onthult zijn model en geeft je concrete tips op basis van vele praktijkvoorbeelden. Na deze sessie snap je dat je heel veel omzet en rendement laat liggen.
Jurjen Jongejan is bestseller auteur, strateeg en veelgevraagd keynote spreker op het gebied van User Experience en Conversie-Optimalisatie. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Als Director of Innovation is hij bij ISM ook verantwoordelijk voor innovatie.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021