Dé succesfactoren voor conversie-optimalisatie in de gehele customer journey!
DONDERDAG 30 JUNI | ZAAL 7 | 13u15
Hoe hebben o.a. Hunkemoller, Blokker, Omoda, Pet’s Place en Harman Kardon de afgelopen jaren hun CRO programma’s opgezet en opgeschaald om de gehele customer journey te verbeteren? Jurjen laat zien wat dé succesfactoren zijn van een succesvol en rendabel conversie-optimalisatie (CRO) programma. Hij deelt learnings, pijnpunten en cases uit de praktijk waardoor jij morgen ook de volgende stap kunt zetten. Je verlaat vol inspiratie deze sessie!
Jurjen Jongejan is bestseller auteur, strateeg en veelgevraagd keynote spreker op het gebied van User Experience en Conversie-Optimalisatie. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Als Director of Innovation is hij bij ISM ook verantwoordelijk voor innovatie.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021