Bezoek de sessie van Jurjen Jongejan tijdens de Webwinkel Vakdagen 2022

Sprekersessie

Over de sessie

Dé succesfactoren voor conversie-optimalisatie in de gehele customer journey!

DONDERDAG 30 JUNI | ZAAL 7 | 13u15 

Hoe hebben o.a. Hunkemoller, Blokker, Omoda, Pet’s Place en Harman Kardon de afgelopen jaren hun CRO programma’s opgezet en opgeschaald om de gehele customer journey te verbeteren? Jurjen laat zien wat dé succesfactoren zijn van een succesvol en rendabel conversie-optimalisatie (CRO) programma. Hij deelt learnings, pijnpunten en cases uit de praktijk waardoor jij morgen ook de volgende stap kunt zetten. Je verlaat vol inspiratie deze sessie!

Over de spreker

Jurjen

Jurjen Jongejan — Director of Innovation, ISM eCompany

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, strateeg en veelgevraagd keynote spreker op het gebied van User Experience en Conversie-Optimalisatie. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Als Director of Innovation is hij bij ISM ook verantwoordelijk voor innovatie.

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021