E-commerce Live

Congres

Jurjen Jongejan    02-11-2020   

Op maandag 2 november vindt E-commerce Live plaats. In een online versie en uiteraard zijn wij erbij met vier sessies! Jurjen Jongejan onthult een model waarmee je hogere conversie behaalt met je productcontent, Michelle Brinkhuis vertelt waarom e-mailmarketing essentieel is voor een optimale klantbeleving en Alain van den Donk neemt je mee in de wondere wereld van het Facebook algoritme.

Onze sessies

In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketplaces, zoals Bol.com? Jurjen ontwikkelde een nieuw 4 stappen model voor je productcontent waarmee je de concurrentie verslaat. Jurjen onthult zijn model en geeft je concrete tips op basis van vele praktijkvoorbeelden. Na deze sessie snap je dat je heel veel omzet en rendement laat liggen.
 
Jurjen Jongejan_vierkant-1

Jurjen Jongejan — CRO Strateeg, ISM eCompany

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, CRO strateeg en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Jurjen is op dit moment Director of Innovation bij ISM eCompany.

5 tips om jouw klantbeleving direct te verbeteren

Hoewel een goede klantbeleving uit veel verschillende elementen bestaat, is e-mailmarketing één van de essentiële ingrediënten. In deze sessie, deelt Michelle Brinkhuis 5 praktische tips om jouw klantbeleving direct te verbeteren door de inzet van e-mailmarketing. Ze zal aan de hand van voorbeelden laten zien hoe jij met jouw merk de klant begeleid door hun individuele reis.

Michelle Brinkhuis_vierkant-1

Michelle Brinkhuis — Sr. E-mail marketing automation consultant, ISM eCompany

Michelle is E-mail marketing automation consultant bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mail marketing strategie. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mail marketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

Facebook’s Algoritme: Zo verdwijn je niet uit de tijdlijn van jouw doelgroep

Facebook's algoritme: iedereen heeft er weleens over gehoord en heeft er een mening over. Maar wat doet het nu precies en werkt het nu juist in je voordeel of niet. Tijdens deze sessie neemt ISM'er Alain je mee in de wonderlijke en mysterieuze wereld van het Facebook algoritme, wat door middel van machine learning jouw doelgroep steeds beter weet te bereiken. Hij legt uit wat het algoritme is, wat we weten over het algoritme van Facebook en Instagram en hoe we die kennis kunnen inzetten om onze campagneresultaten te verbeteren. 

Alain van den Donk_vierkant

Alain van den Donk — Team Lead Social Advertising, ISM eCompany

Alain is Social Advertising Team Lead bij ISM eCompany en heeft ruim vier jaar ervaring in het vak. Met zijn gelaagde campagnestrategie wordt impact gemaakt in alle fases van de klantreis. Door middel van social mediacampagnes draagt hij bij aan de omzet en naamsbekendheid van ISM-klanten zoals Van den Assem, State of Art en in-lite.

Shopware en online marketing: Zo creëer je een converterende klantreis

Een optimale beleving is belangrijk voor een goed converterende webshop. Aan de hand van het See, Think, Do, Care model en cases uit de praktijk laat Merel Roest van ISM eCompany zien hoe je je klantreis en Shopware platform kunt optimaliseren. Ook deelt ze een aantal online marketing tips die je zelf direct kunt toepassen.

Merel Roest_vierkant-1

Merel Roest — Business Development Manager, ISM eCompany

Merel is Business Development Manager bij ISM eCompany. Met een passie voor e-commerce helpt zij organisaties met hun e-commerce succes. In haar rol houdt zij zich voornamelijk bezig met organisaties die een nieuwe webshop nodig hebben op o.a. Shopware.

Meer evenementen

  • [Webinar] E-commercetrends voor 2021

    [Webinar] E-commercetrends voor 2021

    Online marketing Online marketingstrategie Webinar |

    Wat staat er in 2021 te gebeuren op het gebied van digital (e-commerce) marketin...

    Sander Lems   
    12-11-2020   

  • Digital Marketing Live

    Digital Marketing Live

    Online marketing Personalisatie Extern evenement Online Advertising |

    Op dinsdag 3 november vindt Digital Marketing Live plaats. Deze editie is online...

    Ralph van Woensel   
    03-11-2020   

  • E-commerce Live

    E-commerce Live

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing Extern evenement |

    Op maandag 2 november vindt E-commerce Live plaats. In een online versie en uite...

    Jurjen Jongejan   
    02-11-2020   

  • Shopping Today

    Shopping Today

    Conversie-optimalisatie Strategie Online marketing E-mailmarketing Extern evenement

    Shopping Today gaat online door! Op donderdag 29 oktober Shopping Today plaats e...

    Jurjen Jongejan   
    29-10-2020