Shopping Today

Congres

Jurjen Jongejan    29-10-2020   

Shopping Today gaat online door! Op donderdag 29 oktober Shopping Today plaats en wij zijn erbij met drie sessies. Jurjen Jongejan deelt namens de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow de top 5 beste methoden als alternatief voor A/B testen. Monique Zwanenburg deelt de uitkomsten van de e-mailmarketingbenchmark over automatische campagnes en Sander Berlinski vertelt hoe klant Proforto een exponentiele groei realiseert.

Shopping Tomorrow: Conversie verhogen zonder A/B testen? De top 5 beste methoden!

A/B testen is binnen conversie-optimalisatie dé methode om te bewijzen of je gedrag hebt veranderd van je websitebezoekers. Maar stel: je hebt te weinig verkeer en conversies om te kunnen A/B testen. Bijvoorbeeld op een bepaald onderdeel van je website. Of misschien heb je op je hele website wel te weinig verkeer en conversies. Hoe kun je dan toch je potentiële verbeteringen valideren? Namens de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow deelt Jurjen de top 5 beste methoden als alternatief voor A/B testen. Aan de hand van praktijkcases van o.a. Beerwulf, Bol, en Praxis verlaat je vol inspiratie deze sessie!

Jurjen Jongejan_vierkant-1

Jurjen Jongejan — CRO Strateeg, ISM eCompany

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, CRO strateeg en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Jurjen is op dit moment Director of Innovation bij ISM eCompany. Ook is hij voorzitter van de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow.

E-mailmarketingbenchmark: Dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog nauwelijks automatische campagnes. Ook grote e-mailmarketingbenchmarks besteden hier vrijwel geen aandacht aan. Dat is bijzonder, omdat de campagnes wel dezelfde omzet als nieuwsbrieven opleveren en juist minder inspanning kosten. Verstuur jij al automatische campagnes? Zet je dan eerst de verjaardagscampagne op of de achtergelaten winkelwagen campagne? En hoe zorg je ervoor dat je er doorlopend meer resultaat uit haalt? ISM eCompany heeft een unieke benchmark opgesteld over automatische campagnes. Tijdens de presentatie deelt Monique bevindingen en praktische tips uit deze benchmark om direct aan de slag te gaan.

Monique Zwanenburg_vierkant-1

Monique Zwanenburg — E-mailmarketing Consultant, ISM eCompany

Monique is E-mailmarketing Consultant bij ISM eCompany. In deze rol helpt ze organisaties als Tommy Teleshopping en State of Art bij het ontwikkelen en inzetten van e-mailmarketing strategieën. Door het inzichtelijk maken van KPI’s spot ze kansen en optimaliseert ze e-mailcampagnes. Dankzij deze werkwijze vindt ze de juiste mix van content, personalisatie en timing om doelen voor klanten te behalen.

Digital commerce voor échte helden: zo realiseert Proforto exponentiele groei!

De branche voor werkkleding en persoonlijke bescherming lijkt op het eerste gezicht een traditionele en niet al te sexy markt. Dat was misschien ook zo, totdat de Proforto besloot de markt op te schudden. Deze pure player weet jaar op jaar de groei te versnellen en is hard op weg de Nederlandse markt te domineren. Hoe ze dat doen? Dat vertelt Sander tijdens deze presentatie: van positionering tot personalisatie en van strategie tot executie.

Sander Berlinski_vierkant

Sander Berlinski — Digital Commerce Strategist, ISM eCompany

Sander Strategy Team Lead bij fullservice digital commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers, merkfabrikanten en groothandels met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en succesvolle digitale transformaties. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.

Meer evenementen

  • [Webinar] E-commercetrends voor 2021

    [Webinar] E-commercetrends voor 2021

    Online marketing Online marketingstrategie Webinar |

    Wat staat er in 2021 te gebeuren op het gebied van digital (e-commerce) marketin...

    Sander Lems   
    12-11-2020   

  • Digital Marketing Live

    Digital Marketing Live

    Online marketing Personalisatie Extern evenement Online Advertising |

    Op dinsdag 3 november vindt Digital Marketing Live plaats. Deze editie is online...

    Ralph van Woensel   
    03-11-2020   

  • E-commerce Live

    E-commerce Live

    Social media advertising Online marketing E-mailmarketing Extern evenement |

    Op maandag 2 november vindt E-commerce Live plaats. In een online versie en uite...

    Jurjen Jongejan   
    02-11-2020   

  • Live Q&A: stel al je vragen over conversie-optimalisatie

    Live Q&A: stel al je vragen over conversie-optimalisatie

    Conversie-optimalisatie Webinar |

    Conversie-optimalisatie is geen trucje, maar een doorlopend proces. Een conversi...

    Jurjen Jongejan   
    20-10-2020   

  • Shopping Today

    Shopping Today

    Conversie-optimalisatie Strategie Online marketing E-mailmarketing Extern evenement

    Shopping Today gaat online door! Op donderdag 29 oktober Shopping Today plaats e...

    Jurjen Jongejan   
    29-10-2020