Masterclass Brand & Advertising

Masterclass

Alain van den Donk    12-03-2020   

Een sterk merk is van groot belang om de concurrentie voor te blijven, maar wat maakt een sterk merk? Hoe zet u uw merk goed in via gelaagde social media campagnes en displaycampagnes? En hoe zorgt u ervoor dat uw bezoekers gepersonaliseerde advertenties te zien krijgen? Ons Brand & Advertising-team geeft tijdens de masterclass op donderdag 12 maart antwoord op deze vragen.

Datum en tijd

Donderdag 12 maart 2020, 10:30 - 14:15  uur

Locatie

Van Nelle Fabriek, Rotterdam

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld u aan

Inhoud van de masterclass

Onze Social Media Advertising Consultant Alain opent de masterclass. Daarna geeft ISM'er Arne een sessie waarin hij u vertelt waar een sterk merk aan voldoet en hoe u dit bereikt. Tijdens de volgende sessie laat ISM'er Charlotte zien hoe u in vijf stappen een succesvolle display campagnestrategie bereikt. Ook legt ze uit wat het  verschil is tussen display in Google Ads en display via Display & Video 360.

Na de lunch vertelt ISM'er Alain aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe u direct meer resultaat behaalt met uw socialmediacampagnes. Tijdens de afsluitende sessie van deze masterclass laat ISM'er Patty zien waarom personalisatie bij social media en displayadvertising ook onmisbaar is en hoe u het goed inzet.

Na de masterclass weet u:

  • Hoe u uw merk versterkt
  • Hoe u uw beoogde doelgroep doorvertaalt naar een display-mediaplan  
  • Welke KPI’s belangrijk zijn voor uw type campagne 
  • Hoe social media door de consument gebruikt wordt 
  • Hoe u met uw campagne impact kunt maken in alle fases van de customer journey en meer resultaat kunt behalen 
  • Wat het belang is van een centraal klantbeeld voor personalisatie
  • Hoe u de klantreis personaliseert

Programma 12 maart

Tijdschema_masterclass_20200312-1

Let op: deze masterclass is alleen voor e-commerce managers en marketeers die werkzaam zijn bij retailers, merken of groothandels.

Sprekers & sessies

Arne Hutter

Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor! Arne Hutter - Merk Strateeg, ISM eCompany

U biedt gratis verzending, kosteloos retourneren en next-day-delivery. U optimaliseert dagelijks uw webshop en online marketingkanalen en toch stagneert uw groei. U zal dus meer moeten doen: bouwen aan een sterk merk. Maar wat maakt een merk sterk? En hoe sterk is uw merk? Ontdek het tijdens deze presentatie van Arne.

Charlotte Vermeul_vierkant

In vijf stappen naar een succesvolle display campagnestrategie CHARLOTTE VERMEUL — DISPLAY & VIDEO ADVERTISING CONSULTANT, ISM ECOMPANY

Overweegt u om display advertising in te zetten, maar heeft u geen idee waar u moet beginnen? Charlotte legt uit wanneer display advertising bijdraagt aan uw e-commercestrategie, welke doelen u ermee kunt behalen en hoe u continu meer succes bereikt met uw displaycampagnes via een meetplan, mediaplan o.b.v. Display & Video 360 en data-analyses.

Alain van den Donk_vierkant

Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads ALAIN VAN DEN DONK — SOCIAL MEDIA ADVERTISING CONSULTANT, ISM ECOMPANY

Gelaagde campagnes zorgen dat uw advertenties op social media impact maken in alle fases van de klantreis. Door lagen aan te brengen in de campagnes kunt u met herkenning en herhaling uw doelgroep overtuigen om een aankoop te doen en meer resultaat behalen. Aan de hand van praktijkvoorbeelden vertelt Alain hoe u direct meer resultaat behaalt met uw socialmediacampagnes.

Patty Bastiaansen_vierkant

Personaliseren kunt u leren! PATTY BASTIAANSEN — PERSONALISATIE CONSULTANT, ISM ECOMPANY

Personalisatie is hot! Iedereen wil er mee aan de slag, maar de uitvoering laat vaak te wensen over. In deze sessie laat Patty aan de hand van voorbeelden en succes-cases zien hoe u aan de slag gaat met personalisatie en dit op een gestructureerde en conversieverhogende manier inzet.

Meer evenementen

  • [Webinar] Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor

    [Webinar] Merkversterker: zó blijft u de concurrentie voor

    Strategie Social media advertising Personalisatie Display advertising Masterclass |

    U biedt gratis verzending, kosteloos retourneren en next-day-delivery. U optimal...

    Arne Hutter   
    19-03-2020   

  • Masterclass E-mailmarketing

    Masterclass E-mailmarketing

    Strategie Social media advertising Personalisatie Display advertising Masterclass |

    Data wordt vaak vergeten in e-mailmarketing. U stuurt wekelijks of maandelijks e...

    Michelle Brinkhuis   
    26-03-2020   

  • Live Q&A: stel uw vragen over marktplaatsen

    Live Q&A: stel uw vragen over marktplaatsen

    Strategie Social media advertising Personalisatie Display advertising Masterclass |

    Tegenwoordig kunt u er als e-commerce manager niet meer omheen. De term marktpla...

    Sander Berlinski   
    10-03-2020   

  • Emerce Retail

    Emerce Retail

    Strategie Social media advertising Personalisatie Display advertising Masterclass |

    Op donderdag 12 maart vindt Emerce Retail plaats bij Inn Style in Maarssen. Emer...

    Sander Berlinski   
    12-03-2020   

  • [Webinar] 8 best practices voor productinformatiemanagement

    [Webinar] 8 best practices voor productinformatiemanagement

    Strategie Social media advertising Personalisatie Display advertising Masterclass |

    Vrijwel elke organisatie heeft een vorm van productinformatiemanagement  (PIM) ....

    Jeffrey Cabaret   
    05-03-2020   

  • Masterclass Brand & Advertising

    Masterclass Brand & Advertising

    Strategie Social media advertising Personalisatie Display advertising Masterclass

    Een sterk merk is van groot belang om de concurrentie voor te blijven, maar wat ...

    Alain van den Donk   
    12-03-2020