Sander Berlinski 26-04-2021
Herkent u dat digitale transformatie hoog op de boardroom-agenda staat? De transitie gaat gepaard met de nodige investeringen en strategische keuzes die impact hebben op de lange en korte termijn. Tegelijkertijd brengt het nieuwe externe bedreigingen met zich mee, denk aan cybercrime. Door de complexiteit is sturen en toezicht houden op digitale transformatie uitdagend. Ontdek in de masterclass wat digitale transformatie eigenlijk is, hoe u als toezichthouder de juiste vragen stelt en wat de kansen en risico's zijn.
De masterclass is eenmalig gratis, is exclusief voor leden van de raad van commissarissen, heeft maximaal 15 deelnemers, is digitaal, duurt maximaal 2 uur en er is ruimte voor eigen inbreng.
Maandag 26 april 2021, 16:00 - 18:00 uur
Digitaal. U ontvangt per mail een uitnodiging met daarin een link voor een Teams-omgeving
Exclusief voor leden van de raad van comissarissen. Let op: maximaal 15 deelnemers
Digitale transformatie is onvermijdelijk. Voor succesvol digitaal transformeren is sterk leiderschap en strategisch management noodzakelijk. Het identificeren van alle risico's waaraan een organisatie zich blootstelt door een digitale transformatie is essentieel. Een voorbeeld is de toenname van cyberrisico's. Maar hoe toetst u of uw organisatie klaar is voor een digitale transformatie?
De masterclass biedt u handvatten voor het voeren van een constructieve discussie over digitale transformatie. Na afloop van de masterclass weet u welke vragen u moet stellen en hoe u de antwoorden op waarde inschat.
De masterclass is op maandag 26 april en start om 16.00 uur en eindigt om 18.00 uur.
In 2 uur:
Jan Kees de Jager is oud-minister van Financiën, was CFO bij KPN en is momenteel onder andere lid van de raad van commissarissen bij KLM. Door zijn ervaring en baanbrekende inzichten heeft Jan Kees een ijzersterke visie op hoe leden van raad van commissarissen organisaties moeten toetsen op digitale transformatie.
Sander is onze Team Lead Strategy. In deze rol adviseert hij enterprise-organisaties over het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en succesvolle digitale transformaties. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.
Marco heeft ruim 20 jaar ervaring met crisismanagement op strategisch niveau: van de Amsterdamse zedenzaak tot de tramaanslag in Utrecht. Hij evalueerde verscheidene cybercrises waaronder de Citrix-verstoring en was lid van meerdere cybercrisisteams.
Ralf heeft ruim 20 jaar ervaring in IT Audit, Risicomanagement en Informatiebeveiliging. Voor Aon werkte hij ruim 8 jaar bij diverse fincanciële instellingen in senior risicomanagement en informatiebeveiligingsfuncties en vervolgens ruim 7 jaar bij KPN. Tijdens zijn periode bij KPN werkte hij gedurende een interimperiode van 6 maanden als Chief Information Security Officer van de Sociale Verzekeringsbank.
Jurjen Jongejan is bestseller auteur, CRO strateeg en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Jurjen is op dit moment Director of Innovation bij ISM eCompany. Ook is hij voorzitter van de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow.
E-mailmarketing Webinar |
Als retailer, merk of groothandel wil je continu je omzet laten groeien. Gebruik...
Niels Kolijn van dotdigital
22-04-2021
Strategie Masterclass |
Herkent u dat digitale transformatie hoog op de boardroom-agenda staat? De trans...
Sander Berlinski
26-04-2021
Platform Webinar B2B
Webshops zijn al lang niet meer alleen voor consumenten. Toch zijn er nog veel o...
Merel Roest
29-04-2021