Bezoek de sessie van Sander Berlinski tijdens de Webwinkel Vakdagen 2022

Sprekersessie

Over de sessie

Interne- en externe kanaalconflicten: voor eens en altijd opgelost.

WOENSDAG 29 JUNI | ZAAL 7 | 13u15 

Groei in (B2B) e-commerce gaat vrijwel altijd gepaard met een perceptie van interne- of externe kanaalconflicten. Accountmanagers, distributeurs, groothandels en zelfs managers of directie vliegen elkaar in de haren als ze het gevoel hebben dat hun business wordt “afgepakt” door de ander. Tijdens deze presentatie geeft Sander u 7 concrete strategieën die u direct kunt toepassen om voor eens en voor altijd af kan rekenen met kanaalconflicten.

Over de spreker

Sander B

Sander Berlinski — Strategy Lead, ISM eCompany

Sander is Strategy Lead en Digital TransformationSpecialist bij ISM eCompany. In die hoedanigheid heeft hij voor organisaties als Primera, Oosterberg,Intergamma, en Koninklijke Paardekooper disruptieve (e-)commerce strategieën en succesvolle digitaletransformaties gerealiseerd. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in diverseMSc. programma’s aan de Universiteit van Tilburg, weet hij zowel relevante bevindingen en technieken uit de(gedrags)wetenschap, als cases uit de praktijk succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties. 

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021