Interne- en externe kanaalconflicten: voor eens en altijd opgelost.
WOENSDAG 29 JUNI | ZAAL 7 | 13u15
Groei in (B2B) e-commerce gaat vrijwel altijd gepaard met een perceptie van interne- of externe kanaalconflicten. Accountmanagers, distributeurs, groothandels en zelfs managers of directie vliegen elkaar in de haren als ze het gevoel hebben dat hun business wordt “afgepakt” door de ander. Tijdens deze presentatie geeft Sander u 7 concrete strategieën die u direct kunt toepassen om voor eens en voor altijd af kan rekenen met kanaalconflicten.
Sander is Strategy Lead en Digital TransformationSpecialist bij ISM eCompany. In die hoedanigheid heeft hij voor organisaties als Primera, Oosterberg,Intergamma, en Koninklijke Paardekooper disruptieve (e-)commerce strategieën en succesvolle digitaletransformaties gerealiseerd. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in diverseMSc. programma’s aan de Universiteit van Tilburg, weet hij zowel relevante bevindingen en technieken uit de(gedrags)wetenschap, als cases uit de praktijk succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021