Disruption playbook: volg deze stappen voor een exponentieel groeiplan.
DONDERDAG 30 JUNI | ZAAL 10 | 10u30
De winnaars van morgen hebben één ding gemeen: ze zijn in staat om de grootste fricties van hun doelgroep weg te nemen in hun formule. Na deze presentatie heb je een concreet stappenplan waarmee je zelf in staat bent disruptor te worden in je markt: van strategie tot executie.
Sander is Strategy Lead en Digital TransformationSpecialist bij ISM eCompany. In die hoedanigheid heeft hij voor organisaties als Primera, Oosterberg,Intergamma, en Koninklijke Paardekooper disruptieve (e-)commerce strategieën en succesvolle digitaletransformaties gerealiseerd. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in diverseMSc. programma’s aan de Universiteit van Tilburg, weet hij zowel relevante bevindingen en technieken uit de(gedrags)wetenschap, als cases uit de praktijk succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie blog duurzaamheid |
Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...
Leila Govers
26 November 2021
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021