[Webinar] De aanpak voor succesvol A/B-testen

Webinar_20180830

A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digitale omzet wil verhogen. Variant A met variant B vergelijken klinkt heel simpel, maar de uitvoering blijkt toch vaak ingewikkeld te zijn. Deze webinar laat u zien hoe u dit aanpakt.

Tijdens haar webinar legt ISM'er Mayke van de Ven uit wat het belang is van A/B-testen en hoe u een test correct opzet.  

A/B-testen is tegenwoordig erg populair en tools maken het eenvoudig om een test op te zetten. Er zijn echter een aantal elementen waarmee u rekening dient te houden bij de opzet van een A/B-test. Niet correct een dergelijke test opzetten betekent dat u resultaten gaat interpreteren die niet weergeven wat u wilde meten.  Een verkeerde conclusie is dan snel getrokken. 

De webinar van Mayke is op donderdag 29 augustus om 14.30 uur.  Na afloop van de webinar weet hoe u een succesvolle A/B-test uitvoert. 

In 60 minuten leert u:

  • De 6 stappen om een succesvolle A/B-test op te zetten
  • Waar een goede hypothese aan moet voldoen en waarom dit zo belangrijk is
  • Hoe u een testplan opstelt

Praktische informatie:

  • Waar: online, dus achter uw burean
  • Datum: donderdag 29 augustus
  • Tijd: van 14.30 - 15.30 uur
  • Voor wie: e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel
  • Taal: deze webinar geven we in het Nederlands
  • Aanmelden: formulier op deze pagina

Spreker

Mayke van de Ven_siteMayke van de Ven, Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkt onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.