[Webinar] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

Webinar

Michelle Brinkhuis    15-10-2020   

De term klantbeleving (customer experience) komt steeds vaker voorbij. En zeker de afgelopen maanden nam het belang hiervan toe. Doordat vrijwel alles zich steeds meer online afspeelt, is er een enorme strijd gaande om de aandacht van jouw klant. Een goede en persoonlijke klantbeleving kan er voor zorgen dat de klant zich aan jouw merk bindt. Een belangrijk element is e-mailmarketing. Tijdens de webinar laten Michelle (ISM eCompany) en Niels (dotdigital) aan de hand van voorbeelden zien hoe jij met jouw merk de klant begeleid door hun individuele reis. 

Datum en tijd

Donderdag 15 oktober 2020, 14:30 - 15:30

Locatie

Online, dus achter je bureau

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld je aan

Waar gaat de webinar over?

 Vrijwel alles speelt zich steeds meer online af en tegelijkertijd is er een enorme strijd gaande om de aandacht van jouw klant. Een goede en persoonlijke klantbeleving kan ervoor zorgen dat de klant zich aan jouw merk bindt. Een belangrijk element in klantbeleving is e-mailmarketing. Hoe je e-mailmarketing inzet voor het verbeteren van je klantbeleving vertellen ISM'er Michelle en Niels van dotdigital. Dotdigital is wereldwijd leidend software voor omnichannel marketing automation. 

De webinar is op donderdag 15 oktober om 14.30 uur

In 60 minuten leer je:

  • Waaruit een goede klantbeleving bestaat
  • Welke rol e-mailmarketing speelt in jouw klantbeleving
  • Hoe je zorgt dat je jouw klantbeleving aanpast op de voorkeuren van je klant
  • Hoe je een klant converteert tot ambassadeur
Michelle Brinkhuis_vierkant-1

Michelle Brinkhuis — E-mailmarketing & Marketing Automation Consultant, ISM eCompany

Michelle is E-mailmarketing Consultant bij ISM eCompany. In haar rol helpt zij retailers en merken met het uitdenken van de ideale e-mailmarketingstrategie. Met ruim 10 jaar ervaring is zij in staat om klanten met alle aspecten van e-mailmarketing te begeleiden en te helpen om dit kanaal zo optimaal mogelijk in te zetten.

nk-schiphol

Niels Kolijn - Partnerships Manager, dotdigital

Marketing en ‘tech’ zijn de constante variabelen in de carrière van Niels. Niels kent de marketing daardoor als geen ander en die ervaring is essentieel in zijn huidige functie als Partnerships Manager. In deze rol werkt Niels nauw samen met de dotdigital-partners, om te zorgen dat de klant, de marketeer, toegang heeft tot de beste software, kennis en begeleiding.

Meer evenementen

  • [Webinar] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    [Webinar] Black Friday: met deze do’s en don'ts ben je er helemaal klaar voor!

    Strategie Webinar |

    Zet je schrap, want Black Friday komt eraan! ISM'er Sander deelt do’s en don’ts ...

    Sander Berlinski   
    01-10-2020   

  • [Webinar] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    [Webinar] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    E-mailmarketing Webinar

    De term klantbeleving (customer experience) komt steeds vaker voorbij. En zeker ...

    Michelle Brinkhuis   
    15-10-2020