[Webinar] Top 5 online marketingstrategie-uitdagingen voor (fashion)merken

Webinar

Sander Lems    31-10-2019   

Veel directieleden, e-commercemanagers en online marketeers bij fashionmerken worstelen met dezelfde vraagstukken en uitdagingen rondom de rol en verantwoordelijkheden die ze (willen) vervullen. In deze webinar benoemt ISM'er Sander Lems de top 5 meest voorkomende uitdagingen en valkuilen van fashionmerken op het gebied van e-commerce en online marketing. 

Datum en tijd

Donderdag 31 oktober 2019, 14:30 - 15:30

Locatie

Online, dus achter uw bureau

Voor wie

e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld u aan

Waar gaat de webinar over?

Vrijwel zonder uitzondering ontstaat er veel frictie met betrekking tot de rol van e-commerce binnen de bedrijfsstrategie en de rol van e-commerce ten opzichte van de wholesale Zo eisen directies of investeerders vaak hoge omzetcijfers via de eigen kanalen, maar zijn de gestelde eisen voor e-commerce ook daadwerkelijk realistisch en ondersteunend aan de (lange termijn) bedrijfsdoelstellingLevert het kanaalconflicten op? Waar ligt de toegevoegde waarde voor umerk en wat moet u vooral overlaten aan de wholesale? Dit soort kritische vragen stelt Sander bij elke top 5-uitdaging.

U ziet in de webinar veel praktijkvoorbeelden van hoe merken met de top 5-uitdagingen omgaan en krijgt handvatten hoe u zelf deze uitdagingen identificeert en aanpakt.

De webinar is op donderdag 31 oktober om 14:30 uur. 

In 60 minuten leert u:

  • E-commeredoelstelling versus bedrijfsdoelstelling
  • Kanaalconflicten met wholesale
  • Marketingmix: inzet online marketingkanalen
Sander Lems_vierkant

Sander Lems — Online Marketing Strateeg, ISM eCompany

Sander is online marketingstrateeg bij ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers en (fashion)merken met het uitdenken, opstarten en finetunen van de online marketingstrategie. Door zijn 10+ jaar ervaring in vrijwel elke e-commerce (online marketing) discipline, zowel op adviserend als uitvoerend gebied, is hij in staat om iedere e-commerce of omnichannel organisatie te helpen in het maken en optimaliseren van een gedegen online marketingstrategie.

Meer evenementen

  • Masterclass Online Advertising

    Masterclass Online Advertising

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie Webinar |

    Vanuit de online marketingstrategie heeft u een doelstelling voor Online Adverti...

    Jovanka Pavlovic   
    21-11-2019   

  • Emerce Perfomance

    Emerce Perfomance

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie Webinar |

    Op donderdag 7 november vindt  Emerce Performance plaats bij Pakhuis de Zwijger ...

    Feiko Bierman   
    07-11-2019   

  • [Webinar] Top 5 online marketingstrategie-uitdagingen voor (fashion)merken

    [Webinar] Top 5 online marketingstrategie-uitdagingen voor (fashion)merken

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie Webinar |

    Veel directieleden, e-commercemanagers en online marketeers bij fashionmerken wo...

    Sander Lems   
    31-10-2019   

  • Masterclass Online Marketingstrategie

    Masterclass Online Marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie Webinar |

    Met een goede en datagedreven online marketingstrategie heeft u een voorsprong o...

    Kees Beckeringh   
    24-10-2019   

  • [Webinar] Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    [Webinar] Klantreisoptimalisatie: een datagedreven strategie in zes stappen

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie Webinar

    Klanten worden vandaag de dag steeds veeleisender. En het is lastig om als websh...

    Sander Berlinski   
    17-10-2019