Stefan van Opstal | Tweakwise 28-01-2021
Niets heeft meer invloed op conversie dan het optimaliseren van je schapindelingen (merchandising). Offline gaat dit al decennialang goed en gestructureerd, maar ook voor je webshop is het van essentieel belang. Tijdens deze webinar vertelt Stefan van Opstal van Tweakwise hoe je je online omzet maximaliseert door intelligente, zelflerende en gepersonaliseerde schapindelingen. Door dit goed in te richten maak van je bezoekers tevreden klanten, doordat je hen enkel nog relevante producten en content toont. Hij laat zien hoe je dit in de praktijk brengt aan de hand van best practices uit de top van de e-commercewereld en vertelt hoe je dit direct toepast in jouw B2B en/of B2C-webshop.
Donderdag 28 januari 2021, 14:30 - 15:30
Online, dus achter je bureau
E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel
Tweakwise is de #1 in gepersonaliseerde site search, merchandising en recommendations!
De tool wordt momenteel al door meer dan 200 grote e-tailers gebruikt. Het platform draagt zo bij aan meer dan 4 miljard omzet, verdeeld over 20 verschillende landen. Onder onze klanten meten we structurele conversiestijgingen van meer dan 16%! Het innovatieve pakket van SaaS-oplossingen geven je de volledige controle over alle aspecten in je webshop. Ze zijn marktleider in de BeNeLux en zijn top 5 speler in Europa.
Tijdens de webinar laat CEO & Co-founder van Tweakwise Stefan van Opstal zien hoe zijn tool kan bijdragen aan een hogere omzet voor jouw B2B en/of B2C-webshop.
De webinar is op donderdag 28 januari om 14:30 uur.
In 45 minuten leer je:
Stefan is CEO en co-Founder van het high-tech software bedrijf Tweakwise.com, de marktleider in de Benelux op het gebied van onsite search en merchandising. Vóór de oprichting van Tweakwise heeft Stefan vele jaren ervaring opgedaan in de top van de Nederlandse e-commerce, waar hij diverse leidinggevende functies heeft vervuld voor bedrijven als Hans Anders, Sligro, De Bijenkorf, HP en Ferrari.
SEA Webinar |
Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...
Feiko Bierman
18-02-2021
Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO Webinar Online Advertising |
A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...
Elske Hesen
04-02-2021
Platform Webinar
Niets heeft meer invloed op conversie dan het optimaliseren van je schapindeling...
Stefan van Opstal | Tweakwise
28-01-2021