[Webinar] In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement​

Webinar

Marende van Dieren    23-01-2020   

Online marketingbudgetten zijn vaak niet oneindig, daarom moet u kiezen waarvoor u het inzet. Tijdens deze webinar vertelt ISM'er Marende hoe u uw budget voor search advertising slim inzet. Ze vertelt hoe u met de juiste zoekwoorden, doelgroeptargeting, budgetverdeling en het inzetten van scripts maximaal rendement uit uw advertentiebudget haalt. Een sterke basis voor uw Google Ads-strategie!

Datum en tijd

Donderdag 23 januari 2020, 14:30 - 15:30

Locatie

Online, dus achter uw bureau

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld u aan

Waar gaat de webinar over?

Iedere Online Marketeer werkt het liefst met een onbeperkt budget voor search advertising, maar helaas is dit niet voor iedereen mogelijk. Het budget wordt door het management bepaalt en ligt vaak al voor een heel jaar vast. Het management verwacht dat u als Online Marketeer het maximale rendement uit het budget haalt. Dat lijkt misschien onmogelijk, maar tijdens deze webinar vertelt ISM'er Marende hoe u in vijf stappen een hoger Google Ads-rendement behaalt door de budgetten slim in te zetten.

De vijf onderwerpen die aan bod komen tijdens de webinar zijn: zoekintentie, zoekwoorden, zoektermen, doelgroeptargeting, bidmanagement en budgetverdeling.

Na afloop van de webinar begrijpt u welke elementen binnen search als eerst onder de loep genomen moeten worden, wanneer u wordt beperkt door budget.

De webinar is op donderdag 23 januari om 14:30 uur.

In 60 minuten leert u:

  • Welk type zoekwoorden u kunt inzetten om consumenten met een hoge aankoopintentie te bereiken
  • Hoe het gebruiken van audiences u kan helpen bij het targeten van de juiste doelgroep
  • Welke scripts u kunt gebruiken om zoektermen en biedingen te optimaliseren
  • Waarom budgetverdeling een belangrijk onderdeel is bij het optimaliseren van uw rendement en hoe u dit aanpakt
Marende van Dieren_vierkant

Marende van Dieren — SEA Consultant , ISM eCompany

In haar rol als SEA Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Deze doelstellingen zijn een onderdeel van de online advertisingstrategie, die ze samen met haar klanten opstelt. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Fabienne Chapot, Humanoid en Kookpunt.

Meer evenementen

  • [Webinar] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    [Webinar] Stappenplan: hoe komt u tot een goede online marketingroadmap?

    Online marketing SEA Webinar |

    Hoe achterhaalt u de online behoeften van uw doelgroep? Hoe vertaalt u dit naar ...

    Kees Beckeringh   
    06-02-2020   

  • [Webinar] In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement​

    [Webinar] In vijf stappen naar een hoger Google Ads-rendement​

    Online marketing SEA Webinar |

    Online marketingbudgetten zijn vaak niet oneindig, daarom moet u kiezen waarvoor...

    Marende van Dieren   
    23-01-2020   

  • Webwinkel Vakdagen

    Webwinkel Vakdagen

    Online marketing SEA Webinar

    Op woensdag 29 en donderdag 30 januari 2020 zijn wij weer aanwezig op de Webwink...

    Jurjen Jongejan   
    29-01-2020