[Webinar] Google Shopping in 2021: zo pak je het aan!

Webinar

Feiko Bierman    18-02-2021   

Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden voor retailers, merken en groothandels. Deze campagnes zijn een groot onderdeel van je online omzet. In de praktijk zien we toch dat veel adverteerders hun Google Shopping campagnes nog niet goed hebben ingericht en daardoor lopen ze kostbare omzet mis. Zeker in een tijd als deze waarin de consument afhankelijk is van online winkelen is het daarom van groot belang dat jij als retailer, merk of groothandel je Google Shopping campagnes goed inricht. Tijdens deze webinar laat ISM’er Feiko zien hoe je het beste resultaat kan behalen met jouw Google Shopping campagnes.

Datum en tijd

Donderdag 18 februari 2021, 14:30 - 15:30

Locatie

Online, dus achter je bureau

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld je aan

Waar gaat de webinar over?

Adverteerders kunnen vaak nog veel meer resultaat uit hun actieve campagnes halen. Zeker als het gaat om Google Shopping campagnes. Ondanks dat adverteerders door de komst van Smart Shopping campagnes vaak betere resultaten zijn gaan behalen, hebben zij behoorlijk wat controle uit handen gegevenHierdoor is de productinformatie van de Shopping Ads alleen maar belangrijker geworden. Tijdens deze webinar vertelt Online Advertising Consultant Feiko hoe je jouw Google Shopping campagnes in 2021 naar een hoger niveau brengt.  

De onderwerpen die aan bod komen tijdens de webinar zijn: Product-titels, Product-beschrijvingen, nieuwe elementen (product-highlights en product-detail), Organische Shopping ads en Google Shopping campagnes tijdens acties. 

De webinar is op donderdag 18 februari om 14:30 uur.

In 45 minuten leer je:

  • Hoe je om moet gaan met de verminderde optimalisatie mogelijkheden van Smart Shopping campagnes 
  • Hoe je de productinformatie van de Shopping ads optimaal inzet
  • Hoe je om gaat met organische Shopping ads

Spreker

Feiko Bierman_vierkant

Feiko Bierman — Online Advertising Consultant, ISM eCompany

Voor Online Advertising Consultant Feiko gaat er niets boven innoveren, testen en nieuwe oplossingen bedenken. Zijn doel? Processen doorlopend verbeteren en automatiseren zodat hij maximaal resultaat voor zijn klanten kan behalen.

Meer evenementen

  • [Webinar] Google Shopping in 2021: zo pak je het aan!

    [Webinar] Google Shopping in 2021: zo pak je het aan!

    SEA Webinar |

    Google Shopping campagnes zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden v...

    Feiko Bierman   
    18-02-2021   

  • [Webinar] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Webinar] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO Webinar Online Advertising |

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    04-02-2021   

  • [Webinar] Van bezoekers naar kopende klanten: optimaliseer en personaliseer je online schapindelingen

    [Webinar] Van bezoekers naar kopende klanten: optimaliseer en personaliseer je online schapindelingen

    Platform Webinar

    Niets heeft meer invloed op conversie dan het optimaliseren van je schapindeling...

    Stefan van Opstal | Tweakwise   
    28-01-2021