[Webinar] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

Webinar

Marende van Dieren    18-06-2020   

Stuur je je Google Ads-campagnes aan op ROAS/omzet, maar wil je graag weten wat je onderaan de streep nou écht overhoudt aan de investeringen? Of wil je de mogelijkheden van Customer Lifetime Value onderzoeken, maar klinkt dat nog als toekomstmuziek? Tijdens deze webinar laat ISM'er Marende zien of je klaar bent voor de volgende stap in jouw campagne-aansturing en hoe je dit aanpakt. 

Datum en tijd

Donderdag 18 juni 2020, 14:30 - 15:30 uur.

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld u aan

Waar gaat de webinar over?

Tijdens deze webinar laat Online Advertising Consultant Marende zien op welk volwassenheidsniveau van campagne-aansturing je je bevindt en welke KPI bij jouw bedrijf en doelstelling past. Ook laat ze zien welke stappen ja kan nemen om jouw campagne-aansturing naar een hoger niveau te tillen en welke kansen dat met zich meebrengt om meer uit je Google Ads-account te halen! 

De webinar is op donderdag 18 juni om 14:30 uur. 

In 60 minuten leer je:

  • Verschillende mogelijkheden van campagne-aansturing 
  • Op welk niveau je je nu bevindt, en wat je volgende stap zou moeten zijn 
  • Welke kansen er zijn wanneer je jouw campagneaansturing optimaliseert  
  • Hoe je sturen op marge of customer lifetime value aanpakt 

Deze webinar is onderdeel van de masterclass Online Advertising. De masterclass vindt geheel online plaats en is in vijf webinars opgedeeld. Dit is de vierde webinar. Bekijk hieronder het volledige programma:

Webinar_SEA_masterclass_2020_1

Marende van Dieren_vierkant

Marende van Dieren — Online Advertising Consultant, ISM eCompany

In haar rol als Advertising Consultant helpt Marende haar klanten bij het inzetten van de juiste middelen om de online advertising doelstellingen te behalen. Ze gebruikt haar specialistische kennis en haar natuurlijke gevoel voor consultancy om samen met de klant de beste roadmap op te stellen om deze doelen te behalen. Marende is werkzaam voor onder andere Budgetplan, Condoom-Anoniem, Anna van Toor, Humanoid en Kookpunt.

Meer evenementen

  • [Webinar] Recap Online Advertising masterclass met Q&A

    [Webinar] Recap Online Advertising masterclass met Q&A

    SEA Webinar |

    Tijdens deze webinar vertelt ISM'er Jovanka de key take-aways van de Online Adve...

    Jovanka Pavlovic   
    25-06-2020   

  • [Webinar] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Webinar] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    SEA Webinar |

    Stuur je je Google  Ads- campagnes aan op ROAS/omzet, maar wil je graag weten wa...

    Marende van Dieren   
    18-06-2020   

  • [Webinar] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Webinar] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    SEA Webinar |

    Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...

    Ralph van Woensel   
    11-06-2020   

  • [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met jouw Google Shopping campagnes

    [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met jouw Google Shopping campagnes

    SEA Webinar |

    Hoewel Google Shopping voor de meeste online retailers één van de grootste groei...

    Inge Wessels   
    04-06-2020   

  • [Webinar] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    [Webinar] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    SEA Webinar

    Ben je benieuwd hoe je met YouTube- en display advertising je search- en shoppin...

    Carmen Wielaard   
    28-05-2020