[Webinar] Online Advertising (SEA): de trends van 2020

Webinar

Jovanka Pavlovic    19-12-2019   

Het einde van 2019 nadert en dat betekent dat u nieuwe plannen maakt. Gaat u de huidige strategie voortzetten of zijn er slimmere manieren om betere resultaten met uw budget voor Online Advertising te bereiken? Wat zijn eigenlijk de trends in 2020 voor online advertising? En welke trends zijn relevant voor u als retailer, merk of groothandel? Tijdens deze webinar vertelt Jovanka u welke belangrijke ontwikkelingen op SEA-gebied er in 2020 aankomen.

Datum en tijd

Donderdag 19 december 2019, 14:30 - 15:30

Locatie

Online, dus achter uw bureau

Voor wie

e-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld u aan

Waar gaat de webinar over?

Tijdens de webinar vertelt Jovanka welke trends er momenteel zijn en welke impact dit heeft op de toekomst. Onder andere deze trends komen aan bod:

Visuals: Google lanceert steeds meer producten met visuals en dit is natuurlijk niet voor niets: Jovanka vertelt welke (nieuwe) producten rondom visuals er zijn en wat u er mee kunt.

Online to offline: Google speelt hier op in door meer producten te lanceren die kunnen helpen bij het besteden van offline marketingbudgetten in online campagnes voor winkelverkeer.

Marketplaces (ads): De trend waar u niet meer om heen kunt is het gebruik van Marketplaces. Jovanka vertelt over de mogelijkheden en voor wie dit interessant is. 

De webinar is op donderdag 19 december om 14:30 uur. 

In 45 minuten leert u:

  • Hoe u het best om kunt gaan met het ROPO effect
  • Het belang van meer visuele ads
  • Waarom u nu moet beginnen met marketplaces 
Jovanka Pavlovic_vierkant

Jovanka Pavlovic — Team Lead SEA , ISM eCompany

In haar rol als SEA Consultant werkt Jovanka onder andere samen met van den Assem, Lucardi en HB Care om ambitieuze advertising doelstellingen te formuleren en te behalen. Daarnaast is ze Team Lead van het SEA-team en haalt zij de meeste energie uit het signaleren van kansen om samen met het team de propositie te versterken. Trends, zoals YouTube 4 Action en Marketplaces, zijn binnen het team snel geadapteerd en door haar ervaring bij TUI heeft zij alle technische vaardigheden in huis om het team naar een hoger niveau te tillen.

Meer evenementen

  • [Webinar] Online Advertising (SEA): de trends van 2020

    [Webinar] Online Advertising (SEA): de trends van 2020

    Online marketing SEA Webinar

    Het einde van 2019 nadert en dat betekent dat u nieuwe plannen maakt. Gaat u de ...

    Jovanka Pavlovic   
    19-12-2019