[Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met jouw Google Shopping campagnes

Webinar

Inge Wessels    04-06-2020   

Hoewel Google Shopping voor de meeste online retailers één van de grootste groeimogelijkheden is, is het toch nog vaak onduidelijk hoe u dit kanaal het beste inzet. Want hoe zorgt u ervoor dat u het maximale uit Google Shopping haalt? In deze webinar vertelt ISM'er Inge over de mogelijkheden met Google Shopping anno 2020 en hoe u dit kanaal optimaal laat bijdragen aan uw doelstelling.

Datum en tijd

Donderdag 4 juni 2020, 14:30 - 15:30 uur.

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld u aan

Waar gaat de webinar over?

Tijdens deze webinar vertelt Online Adverstising Consultant Inge je alles over het verrijken van productfeeds, de effecten van goede visuals, machine learning als toepassing op Google Shopping en stukje offline-integratie. Ook vertelt ze hoe je shopping kan inzetten in de oriëntatiefase van het aankoopproces.

De webinar is op donderdag 4 juni om 14:30 uur. 

In 60 minuten leer je:

  • Hoe je jouw productfeed optimaal kan verrijken voor je shopping advertenties 
  • Hoe je visuals gebruikt om de zoeker naar je toe te trekken 
  • Hoe je machine learning op een doelbewuste manier toepast op jouw shopping campagnes 
  • Hoe je shopping kan gebruiken om je fysieke winkels te ondersteunen 
  • Hoe je shopping ook kan inzetten in de oriëntatiefase van het aankoopproces 

Deze webinar is onderdeel van de masterclass Online Advertising. De masterclass vindt geheel online plaats en is in vijf webinars opgedeeld. Dit is de tweede webinar. Bekijk hieronder het volledige programma:

Webinar_SEA_masterclass_2020_1

 

Inge Wessels_vierkant

Inge Wessels — Online Advertising Consultant, ISM eCompany

Als Online Advertising Consultant is Inge bij een divers klantenbestand verantwoordelijk voor het doorvertalen van de online marketing strategie naar search, shopping, en display advertising campagnes. Met een achtergrond in consumentenpsychologie streeft zij naar synergie tussen de diverse online kanalen, om maximaal resultaat te behalen voor haar klanten. Ze werkt o.a. voor Ledkoning, XD Design en Vegro.

Meer evenementen

  • [Webinar] Recap Online Advertising masterclass met Q&A

    [Webinar] Recap Online Advertising masterclass met Q&A

    SEA Webinar |

    Tijdens deze webinar vertelt ISM'er Jovanka de key take-aways van de Online Adve...

    Jovanka Pavlovic   
    25-06-2020   

  • [Webinar] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    [Webinar] Hoe je het maximale uit je Google Ads-activiteiten haalt door middel van campagne-aansturing

    SEA Webinar |

    Stuur je je Google  Ads- campagnes aan op ROAS/omzet, maar wil je graag weten wa...

    Marende van Dieren   
    18-06-2020   

  • [Webinar] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    [Webinar] Metingen en targeting als basis voor een goed ingericht Google Ads-account

    SEA Webinar |

    Heb je soms het idee dat je met hagel schiet als het om je advertentiecampagnes ...

    Ralph van Woensel   
    11-06-2020   

  • [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met jouw Google Shopping campagnes

    [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met jouw Google Shopping campagnes

    SEA Webinar |

    Hoewel Google Shopping voor de meeste online retailers één van de grootste groei...

    Inge Wessels   
    04-06-2020   

  • [Webinar] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    [Webinar] Waarom Display- en YouTube campagnes onmisbaar zijn voor jouw performance based advertising strategie

    SEA Webinar

    Ben je benieuwd hoe je met YouTube- en display advertising je search- en shoppin...

    Carmen Wielaard   
    28-05-2020