[Webinar] Facebook's algoritme: zo verdwijn je niet uit de tijdlijn van jouw doelgroep

Webinar

Alain van den Donk    16-07-2020   

Facebook's algoritme: iedereen heeft er weleens over gehoord en heeft er een mening over. Maar wat doet het nu precies en werkt het nu juist in je voordeel of niet. Tijdens deze webinar neemt ISM'er Alain je mee in de wonderlijke en mysterieuze wereld van het Facebook algoritme, wat door middel van machine learning jouw doelgroep steeds beter weet te bereiken. Hij legt uit wat het algoritme is, wat we weten over het algoritme van Facebook en Instagram en hoe we die kennis kunnen inzetten om onze campagneresultaten te verbeteren. 

Datum en tijd

Donderdag 16 juli 2020, 14:30 - 15:30 uur.

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld je aan

Waar gaat de webinar over?

Tijdens deze webinar legt Social Advertising Consultant Alain uit wat de begrippen ‘algoritme’ en ‘machine learning’ zijn.

Daarnaast leert Alain je meer over de mogelijkheden en beperkingen van het Facebook algoritme, hoe jij betere kwaliteit verkeer op je website kunt halen en wat jouw tools zijn als adverteerder om het algoritme te helpen bij het vinden van jouw doelgroep.

Alain gaat tijdens de webinar iets dieper op de stof in. Hij legt wel de basis uit van het Facebook algoritme, maar het helpt wel als je al enige ervaring hebt met Facebook adverteren. 

De webinar is op donderdag 16 juli om 14:30 uur. 

Na de webinar kan je direct aan de slag met:
  • Het algoritme de nodige ruimte geven om te leren
  • Betere doelgroepen maken waarmee je relevanter kunt targeten
  • Het instellen van custom event tracking waarmee je de kwaliteit van je verkeer verhoogt
  • Broad Audience Matching 

Spreker

Alain van den Donk_vierkant

Alain van den Donk — Social Advertising Consultant, ISM eCompany

Alain heeft ruim vier jaar ervaring als social advertising specialist en is de social eindbaas bij ISM. Met zijn gelaagde campagnestrategie behaalt hij uitzonderlijke resultaten en draagt hij bij aan de omzet en naamsbekendheid van ISM-klanten zoals Van den Assem, State of Art en in-lite.

Meer evenementen

  • [Webinar] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Webinar] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    E-mailmarketing Webinar |

    Veel organisaties sturen reguliere nieuwsbrieven, maar nog nauwelijks automatisc...

    Monique Zwanenburg   
    06-08-2020   

  • [Webinar] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    [Webinar] Page Experience: de nieuwe ranking factor voor SEO

    SEO Webinar |

    De essentie van zoekmachines is om de beste antwoorden aan de zoekvraag te koppe...

    Nick Jelsma   
    23-07-2020   

  • [Webinar] Facebook's algoritme: zo verdwijn je niet uit de tijdlijn van jouw doelgroep

    [Webinar] Facebook's algoritme: zo verdwijn je niet uit de tijdlijn van jouw doelgroep

    Social media advertising Webinar |

    Facebook's algoritme: iedereen heeft er weleens over gehoord en heeft er een men...

    Alain van den Donk   
    16-07-2020   

  • [Webinar] Shopware 6: de belangrijkste functionaliteiten voor je B2C of B2B webshop

    [Webinar] Shopware 6: de belangrijkste functionaliteiten voor je B2C of B2B webshop

    Platform Webinar

    Is jouw platform verouderd en mis je daardoor functionaliteiten om je klanten ee...

    Merel Roest   
    09-07-2020