[Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

Webinar

Louise Langendoen    19-08-2021   

Veel merken zijn al actief met adverteren op Facebook en Instagram, maar Pinterest zou zeker niet vergeten moeten worden. Naast een social mediaplatform is Pinterest een visuele zoekmachine. Het platform is ook wel een wereldcatalogus van ideeën en wordt voornamelijk gebruikt voor inspiratie, waarbij er een hoge aankoopintentie is bij de gebruiker. Maar ook zakelijk is goed in te zetten om consumenten bekend te maken met jouw merk. Tijdens deze webinar laat ISM’er Louise zien hoe je maximaal resultaat behaald met je Pinterest advertisingcampagnes.

Datum en tijd

Donderdag 19 augustus 2021, 14:30 - 15:15

Locatie

Online, dus achter je bureau

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld je hier aan voor de webinar

Waar gaat de webinar over?

Adverteren op Pinterest is mogelijk sinds 2019, maar we zien dat veel merken adverteren op dit kanaal nog niet hebben opgenomen in hun social mediastrategie. De mogelijkheden zijn min of meer gelijk aan die van Instagram, maar in tegenstelling tot Instagram, focust Pinterest advertising zich ook op de see en care-fase. Pinterest is dus een interessant kanaal, als je consumenten op een visuele manier wilt inspireren met je advertenties.

Via Pinterest ben je in staat een zoektocht te laten starten én ben je in staat om hen tijdens die zoektocht te helpen. Tijdens deze webinar leer je van Social Advertising Consultant Louise Langendoen hoe je door middel van een gelaagde campagne strategie impact kunt maken in de gehele klantreis. Adverteren Op Pinterest is nog relatief goedkoop in vergelijking met andere kanalen, dus ook al met een beperkter budget kun je aan de slag gaan met campagnes.


De webinar is op donderdag 19 augustus om 14:30 uur.

Sprekers

Louise Langendoen_vierkant

Louise Langendoen — Social Advertising Consultant, ISM eCompany

Louise is Social Advertising Consultant bij ISM eCompany en helpt klanten zoals Steve Madden, Shabbies Amsterdam en Vegro met het verhogen van de omzet en de naamsbekendheid door de slimme inzet van social media advertising. De passie voor social is er bij haar altijd al geweest en inmiddels heeft ze ruim vijf jaar werkervaring op het gebied van content creatie, het bedenken van campagnestrategieën, advertising en influencer marketing.

Meer evenementen

  • [Webinar] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    [Webinar] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    Social media advertising Webinar |

    Ben je werkzaam bij een B2B-organisatie? Dan is LinkedIn advertising de ideale m...

    Alain van den Donk   
    08-07-2021   

  • [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    Social media advertising Webinar

    Veel merken zijn al actief met adverteren op Facebook en Instagram, maar Pintere...

    Louise Langendoen   
    19-08-2021