[Webinar] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

Webinar

Alain van den Donk    08-07-2021   

Ben je werkzaam bij een B2B-organisatie? Dan is LinkedIn advertising de ideale manier van adverteren. LinkedIn kan ingezet worden voor alle fases in de klantreis en de mogelijkheden van LinkedIn advertising zijn nog niet zo uitgebreid als die van Facebook en Instagram, maar als het doel is om zakelijke consumenten je product te laten overwegen of te overtuigen om een aankoop te doen, dan is LinkedIn een geschikt kanaal. Tijdens deze webinar behandelt ISM'er Alain een aantal LinkedIn campagnestrategieën die je kunt inzetten voor het genereren van meer leads en het drijven van actie onder een zakelijke doelgroep.

Datum en tijd

Donderdag 8 juli 2021, 14:30 - 15:15

Locatie

Online, dus achter je bureau

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld je hier aan voor de webinar

Waar gaat de webinar over?

Business to business is een ingewikkeld speelveld en het kan lastig zijn om goede resultaten te behalen. Sales-trajecten zijn lang, de juiste stakeholder targeten is lastig en adverteren via LinkedIn kan erg duur zijn. Door je bewust te zijn van de mogelijke strategieën kun jij bepalen welke strategie het beste werkt voor jouw business.

Linkedin kan ingezet worden in elke fase in de klantreis. Bereik je zakelijke doelgroep met video, afbeeldingen en carrousel-advertenties. Adverteren op LinkedIn is in vergelijking met Facebook vrij duur, maar LinkedIn geeft aan dat dit komt omdat je heel specifiek kunt selecteren, wie je wilt bereiken met je advertentie. Zo kan je selecteren op sector, bedrijf, bedrijfsgrootte en functietitel. Een voordeel hierbij is dat de informatie die gebruikers van LinkedIn op hun profiel hebben staan, betrouwbaar is dan bij Facebook. Gebruikers van LinkedIn houden hun profiel namelijk meer up-to-date dan op Facebook, omdat Linkedin een professioneel kanaal is. 

De webinar is op donderdag 8 juli om 14:30 uur.

Tijdens deze webinar leer je: 

  • Hoe LinkedIn wordt gebruikt door de gebruiker
  • Wat LinkedIn het beste kanaal maakt voor het behalen B2B bedrijfsdoelstellingen
  • Hoe jij jouw bedrijf het beste kunt profileren op LinkedIn
  • Hoe jij verschillende campagne strategieën kunt benutten om meer resultaat te behalen
 

Sprekers

Alain van den Donk_vierkant

Alain van den Donk — Social Advertising Team Lead, ISM eCompany

Alain is Team Lead Social Advertising bij ISM eCompany. Zo’n vijf jaar geleden ontdekte hij zijn passie voor Facebook advertising en sindsdien heeft hij zijn social media campagnestrategie over de jaren heen geperfectioneerd. Met zogeheten gelaagde campagnes maakt hij impact in alle fases van de klantreis, van het eerste contactmoment tot ná de aankoop. Samen met zijn team werkt hij voor klanten zoals Van den Assem, Pulsar, XD Design en Steve Madden.

Meer evenementen

  • [Webinar] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    [Webinar] Zo genereer je leads met B2B campagnestrategieën voor LinkedIn Ads

    Social media advertising Webinar |

    Ben je werkzaam bij een B2B-organisatie? Dan is LinkedIn advertising de ideale m...

    Alain van den Donk   
    08-07-2021   

  • [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    [Webinar] Zo behaal je maximaal resultaat met je Pinterest advertising campagnes

    Social media advertising Webinar

    Veel merken zijn al actief met adverteren op Facebook en Instagram, maar Pintere...

    Louise Langendoen   
    19-08-2021