[Webinar] Strategisch fundament: dé essentiële checklist voor uw e-commercestrategie

Webinar

Sander Berlinski    30-04-2020   

Vele wegen leiden naar Rome, maar wilt u of uw organisatie überhaupt wel naar Rome? Oftewel, hoe weet u wat de best mogelijke online marketingstrategie is als de bedrijfsstrategie niet helder is waar deze aan bij moet dragen? Tijdens deze webinar geeft ISM'er Sander Berlinski u een concrete checklist om te achterhalen of uw strategisch fundament sterk genoeg is om een effectieve online marketingstrategie op te bouwen.

Datum en tijd

Donderdag 30 april 2020, 14:30 - 15:30 uur.

Voor wie

E-commercemanagers en marketeers werkzaam bij een retailorganisatie, merkfabrikant of groothandel

Meld u aan

Waar gaat de webinar over?

De concrete checklist bestaat uit vijf controlepunten. Als u al deze stappen doorloopt weet u of uw strategisch fundament sterk genoeg is. De vijf checks die Sander behandelt zijn: product/market fit, speelveld, merkidentiteit, onderscheidend vermogen en doelstellingen. 

Tijdens stap één leert u hoe u uw waardevolle klanten in kaart brengt aan de hand van een klantwaarde-analyse (RFM-analyse). In stap twee kiest u op welk speelveld u zich de aankomende jaren gaat begeven. In stap drie leert u wat het verschil is tussen een duidelijke identiteit en een sterk imago. Tijdens stap vier staat onderscheidend vermogen centraal. In de laatste stap worden de doelstellingen bepaald en hoe u daar uw budgetten en capaciteit op aanpast.


De webinar is op donderdag 30 april om 14:30 uur. 

In 60 minuten leert u:

  • Hoe sterk uw strategisch fundament is
  • Hoe u een effectieve online marketingstrategie opbouwt
  • Uit welke controlepunten de checklist bestaat
Sander Berlinski_vierkant

Sander Berlinski — E-commerce Strateeg, ISM eCompany

Sander is E-commerce Strateeg bij fullservice e-commerce bureau ISM eCompany. In deze rol helpt hij retailers en merken met het ontwikkelen van een winnende (e-)commerce strategie en digitale transformaties.Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in verschillende masterprogramma’s aan de Universiteit van Tilburg, is hij in staat om relevante bevindingen uit de (gedrags)wetenschap en business cases uit het bedrijfsleven succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.

Meer evenementen

  • [Webinar] Strategisch fundament: dé essentiële checklist voor uw e-commercestrategie

    [Webinar] Strategisch fundament: dé essentiële checklist voor uw e-commercestrategie

    Strategie Webinar |

    Vele wegen leiden naar Rome, maar wilt u of uw organisatie überhaupt wel naar Ro...

    Sander Berlinski   
    30-04-2020   

  • [Webinar] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    [Webinar] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    Personalisatie Webinar |

    Personalisatie is hot! Iedereen heeft het erover en iedereen wil er graag mee aa...

    Patty Bastiaansen   
    31-03-2020   

  • [Webinar] Zo behaalt u het maximale uit uw B2B e-commerceplatform

    [Webinar] Zo behaalt u het maximale uit uw B2B e-commerceplatform

    Magento Webinar

    Veel organisaties vragen zich af of een webshop daadwerkelijk nodig is in een B2...

    Merel Roest   
    02-04-2020