Webshop redesign: voorkom de meest gemaakte fouten.
DONDERDAG 30 JUNI | ZAAL 6 | 14u45
Hoe zorg je ervoor dat een redesign project je webshop niet alleen een frisse nieuwe look oplevert, maar ook een betere klantervaring en hogere conversie?
In deze lezing zal Elske uit haar ervaring als CRO consultant alle do's and don’ts van een webshop redesign project met je delen. Data staat hierin centraal en in deze lezing leer je dan ook hoe deze klantdata je kan helpen om jouw redesign tot een succes te maken. Na deze lezing weet je zelf precies hoe (en wanneer!) je een redesign project op een datagedreven manier kunt aanpakken.
Door de master Economische Psychologie weet Elske haar kennis over consumentengedrag in te zetten als Conversie Optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Ze werkt onder andere voor JBL, Primera en Riviera Maison en duikt voor haar klanten graag in de data om kansen te spotten en om aan de slag te gaan met verbeterpunten. Daarnaast heeft Elske voor meerdere klanten haar ervaring als CRO Consultant al in mogen zetten bij het begeleiden van datagedreven redesign trajecten.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021