JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei
WOENSDAG 29 JUNI | ZAAL 7 | 10u30
Hoe maak je als webshop met wereldwijde aanwezigheid keuzes in doorontwikkeling van je platform, die zowel lokaal als globaal meer resultaat opleveren? Tijdens deze sessie vertellen ISM’er Gayan en Harman’s Sally je hoe Harman lokaal klantgedrag gebruikt om in verschillende continenten de gebruikerservaring datagedreven te verbeteren. Met behulp van een datagedreven conversie-optimalisatieproces heeft Harman hiermee een omzet uplift van 6,5% per jaar behaald.
Gayan is als Teamlead accountmanagement het eerste aanspreekpunt voor klanten van ISM eCompany voor hun digitale- en omnichannelvraagstukken. In zijn rol vertaalt hij samen met het projectteam deze vraagstukken naar een passende digitale oplossing en bijbehorende projectaanpak.
Sally is een enthousiaste e-commerce specialist met ruim 10 jaar ervaring met een retail achtergrond bij zowel multi- als monobrand online shops. In haar huidige functie als Web Optimization lead is zij verantwoordelijk voor de user experience van alle eCommerce sites van Harman Lifestyle Audio in Europa.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021