Bezoek de sessie van Gayan Teubel tijdens de Webwinkel Vakdagen 2022

Sprekersessie

Over de sessie

JBL: van lokale datagedreven inzichten naar wereldwijde omzetgroei  

WOENSDAG 29 JUNI | ZAAL 7 | 10u30 

Hoe maak je als webshop met wereldwijde aanwezigheid keuzes in doorontwikkeling van je platform, die zowel lokaal als globaal meer resultaat opleveren? Tijdens deze sessie vertellen ISM’er Gayan en Harman’s Sally je hoe Harman lokaal klantgedrag gebruikt om in verschillende continenten de gebruikerservaring datagedreven te verbeteren. Met behulp van een datagedreven conversie-optimalisatieproces heeft Harman hiermee een omzet uplift van 6,5% per jaar behaald.  

Over de sprekers

Gayan

Gayan Teubel — Teamlead accountmanagement & Web Optimisation lead, ISM eCompany

Gayan is als Teamlead accountmanagement het eerste aanspreekpunt voor klanten van ISM eCompany voor hun digitale- en omnichannelvraagstukken. In zijn rol vertaalt hij samen met het projectteam deze vraagstukken naar een passende digitale oplossing en bijbehorende projectaanpak.

Picture2-2

Sally Bakker — Web Optimization Lead, Harman

Sally is een enthousiaste e-commerce specialist met ruim 10 jaar ervaring met een retail achtergrond bij zowel multi- als monobrand online shops. In haar huidige functie als Web Optimization lead is zij verantwoordelijk voor de user experience van alle eCommerce sites van Harman Lifestyle Audio in Europa.

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021