Bezoek de sessie van Sander Lems tijdens de Webwinkel Vakdagen 2022

Sprekersessie

Over de sessie

Datagedreven assortiments-optimalisatie: zo realiseer je een hogere conversie en omzet.

WOENSDAG 29 JUNI | ZAAL 7 | 14u45 

In deze sessie laat Sander zien hoe en waarom hij door het samenbrengen van relevante en beslissende interne en externe databronnen een datagedreven assortimentsoptimalisatie dashboard heeft ontwikkeld en succesvol inzet bij diverse e-commerce organisatiesMet deze werkwijze ben je als category manager, inkoper, ondernemer en online marketeer in staat om op zowel strategisch als operationeel niveau beteresnellere (datagedreven) inkoop- en marketingbeslissingen ten nemen. Met een nóg sterker assortiment – en daarmee omzet en winst - tot gevolg! 

Over de spreker

Sander L

Sander Lems — Digital Marketing Strateeg & E-commerce Manager ad interim, ISM eCompany

Sander is Digital Marketing Strateeg bij fullservice e-commercebureau ISM eCompany. In zijn rol helpt hij retailers, merkfabrikanten en groothandels met het ontwikkelen, implementeren en actueel houden van de e-commerce & online marketingstrategie. Daarnaast is Sander bij diverse organisaties actief als e-commerce manager op ad interim basis.

Ook interessant

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • 3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    3 concrete tips om jouw businessplan voor 2022 te verduurzamen

    Strategie blog duurzaamheid |

    Een week geleden was de belangrijkste klimaattop sinds 2015: de klimaattop in Gl...

    Leila Govers   
    26 November 2021   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021