Black Friday waait over naar Nederland

Blog

Jurjen Jongejan    30 November 2015   

In 2016 gaf ISM'er Jurjen Jongejan aan RTL Z een interview over Black Friday. Toen was het nog een vrij nieuw fenomeen in Nederland.

Ook interessant

  • [Whitepaper] E-commerce tips ten tijde van de coronacrisis

    [Whitepaper] E-commerce tips ten tijde van de coronacrisis

    Magento Online marketing Online marketingstrategie PIM-systeem whitepaper |

    De gevolgen van de maatregelen omtrent het coronavirus zijn voor alle merken, re...

    ISM eCompany   
    3 April 2020   

  • [Video] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    [Video] Meer succes door de inzet van een centraal klantbeeld

    Online marketing Personalisatie video |

    Personalisatie is hot! Iedereen heeft het erover en iedereen wil er graag mee aa...

    Patty Bastiaansen   
    31 March 2020   

  • [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    [Video] Zo bereikt u datagedreven meer succes met e-mailmarketing

    Online marketing E-mailmarketing video

    Het design van de nieuwsbrief updaten, nieuwe e-mailcampagnes opzetten en van al...

    Monique Zwanenburg   
    26 March 2020   

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Presentatie] In vijf stappen naar de hoogste conversie op mobiel!

    [Presentatie] In vijf stappen naar de hoogste conversie op mobiel!

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Is uw conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met deskt...

    Jurjen Jongejan   
    30 November 2015   

  • ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    De expertgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow bestaat uit 20 conversi...

    Jurjen Jongejan   
    30 November 2015   

  • 4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    Conversie-optimalisatie Strategie Personalisatie blog

    Op basis van onderbuikgevoel haal je niet het maximale uit je webshop en online ...

    Jurjen Jongejan   
    30 November 2015