Corona e-commerce tijdlijn

ISM eCompany    6 May 2021   

Als het gaat om het in kaart brengen van behaalde resultaten maken we graag jaar-op-jaar vergelijken. Dit was de afgelopen tijd lastig, omdat je dan vaak een corona-periode vergelijkt met een tijd voor corona. Inmiddels is dit niet meer het geval en was zowel vorig jaar als dit jaar een corona-periode met diverse maatregelen. Maar welke maatregelen waren er ook alweer allemaal van kracht? In welke periode waren de winkels gesloten? Hoe werkt dit door in online en offline winkelbezoek? In deze corona e-commerce tijdlijn vind je de belangrijkste maatregelen die van vloed kunnen zijn op jouw e-commerce en resultaten.

Corona e-commerce tijdslijn (2)

Ook interessant

  • SEA benchmark over heel 2021

    SEA benchmark over heel 2021

    Online marketing SEA benchmark Online Advertising |

    Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...

    Carmen Wielaard   
    3 February 2022   

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    3 January 2022   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    9 November 2021   

Meer van ISM eCompany

  • [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    [Video & Presentatie] Duurzaamheid en e-commerce: inspirerende voorbeelden om zelf impact te maken.

    video Webinar duurzaamheid |

    Hoe duurzaam is de e-commerce business?

    ISM eCompany   
    6 May 2021   

  • De kracht van categorie ingangen op de homepage

    De kracht van categorie ingangen op de homepage

    Conversie-optimalisatie blog |

    De inhoud van een homepage is erg belangrijk. Niet alleen omdat de homepage een ...

    ISM eCompany   
    6 May 2021   

  • [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie

    Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...

    ISM eCompany   
    6 May 2021