ISM eCompany 6 May 2021
Als het gaat om het in kaart brengen van behaalde resultaten maken we graag jaar-op-jaar vergelijken. Dit was de afgelopen tijd lastig, omdat je dan vaak een corona-periode vergelijkt met een tijd voor corona. Inmiddels is dit niet meer het geval en was zowel vorig jaar als dit jaar een corona-periode met diverse maatregelen. Maar welke maatregelen waren er ook alweer allemaal van kracht? In welke periode waren de winkels gesloten? Hoe werkt dit door in online en offline winkelbezoek? In deze corona e-commerce tijdlijn vind je de belangrijkste maatregelen die van vloed kunnen zijn op jouw e-commerce en resultaten.
Online marketing SEA benchmark Online Advertising |
Bij ISM eCompany vinden we dat een datagedreven besluitvormingsproces essentieel...
Carmen Wielaard
3 February 2022
Strategie Online marketing trendrapport |
Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...
Jurjen Jongejan
3 January 2022
Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet
Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...
Jurjen Jongejan
9 November 2021
video Webinar duurzaamheid |
Hoe duurzaam is de e-commerce business?
ISM eCompany
6 May 2021
Conversie-optimalisatie blog |
De inhoud van een homepage is erg belangrijk. Niet alleen omdat de homepage een ...
ISM eCompany
6 May 2021
Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie
Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...
ISM eCompany
6 May 2021