[Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

E-book

Jurjen Jongejan    12 May 2020   

Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe content op basis van mijn 16 jaar ervaring in e-commerce en optimalisatie. En ik heb besloten om hem gratis aan u te geven! Wilt u als eerste op de hoogte zijn wanneer mijn boek uitkomt? Laat hieronder even uw gegevens achter en u ontvangt automatisch een e-mail als het boek gratis online beschikbaar is! 

Breng mij op de hoogte wanneer het gratis e-book uitkomt

Jurjen Jongejan Director of Innovation & CRO Strateeg

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Op dit moment is Jurjen Director of Innovation. Als innovatie coach helpt hij de gespecialiseerde teams bij ISM eCompany op het gebied van zowel incrementele als radicale innovatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Jurjen Jongejan Director of Innovation & CRO Strateeg

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Op dit moment is Jurjen Director of Innovation. Als innovatie coach helpt hij de gespecialiseerde teams bij ISM eCompany op het gebied van zowel incrementele als radicale innovatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Conversie-optimalisatie |

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    12 May 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels ten tijde van de coronacrisis

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel ten tijde van de coron...

    Loef Kleinmeijer   
    11 May 2020   

  • Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie blog

    Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep en de gevolgen ervan zijn voor all...

    Loef Kleinmeijer   
    23 April 2020