[Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

E-book

Jurjen Jongejan    12 May 2020   

Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe content op basis van mijn 16 jaar ervaring in e-commerce en optimalisatie. En ik heb besloten om hem gratis aan u te geven! Wilt u als eerste op de hoogte zijn wanneer mijn boek uitkomt? Laat hieronder even uw gegevens achter en u ontvangt automatisch een e-mail als het boek gratis online beschikbaar is! 

Breng mij op de hoogte wanneer het gratis e-book uitkomt

Jurjen Jongejan Director of Innovation & CRO Strateeg

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Op dit moment is Jurjen Director of Innovation. Als innovatie coach helpt hij de gespecialiseerde teams bij ISM eCompany op het gebied van zowel incrementele als radicale innovatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Jurjen Jongejan Director of Innovation & CRO Strateeg

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Op dit moment is Jurjen Director of Innovation. Als innovatie coach helpt hij de gespecialiseerde teams bij ISM eCompany op het gebied van zowel incrementele als radicale innovatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021