4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

Presentatie

Jurjen Jongejan    18 June 2018   

Het optimaliseren van uw klantpropositie moet altijd topprioriteit (blijven) hebben. In de praktijk zie ik webshops verbeteringen doorvoeren op het gebied van usability, design of functionaliteit, terwijl er nog zoveel winst valt te halen in hun klantpropositie. Of nog erger: ze willen aan realtime personalisatie of algoritme testing gaan doen. Als u een 3e verdieping op uw huis wilt zetten, moet ook eerst de fundering goed zijn. Ik ontwikkelde het CURVE® waardepropositiemodel: het hulpmiddel voor de beste fundering van uw klantpropositie.

 

 

Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De privacywet van 2018: zo maakt u uw webshop boete-proof

    De privacywet van 2018: zo maakt u uw webshop boete-proof

    Webwinkelrecht Extern evenement presentatie |

    Waar moeten (online) retailers aan denken bij de nieuwe privacywet in 2018? Deze...

    Gastblogger ICTrecht   
    14 November 2017   

  • [Shopping Today] Hoe Warmteservice 200 procent omzetgroei uit e-mailmarketing haalt

    [Shopping Today] Hoe Warmteservice 200 procent omzetgroei uit e-mailmarketing haalt

    E-mailmarketing Extern evenement presentatie

    Van het sturen van een wekelijkse nieuwsbrief naar een gehele database, naar gep...

    Patrick van Wattum   
    25 September 2017   

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Conversie-optimalisatie |

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    18 June 2018   

  • [Presentatie] In vijf stappen naar de hoogste conversie op mobiel!

    [Presentatie] In vijf stappen naar de hoogste conversie op mobiel!

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Is uw conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met deskt...

    Jurjen Jongejan   
    18 June 2018   

  • ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    De expertgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow bestaat uit 20 conversi...

    Jurjen Jongejan   
    18 June 2018