Boost uw omzet door de conversie structureel te verhogen

Presentatie

Jurjen Jongejan    22 January 2016   

Dit is een presentatie vanuit ShoppingTomorrow. Expertgroep: Revenu Optimization. Het aantrekken van nieuwe bezoekers wordt voor (online) retailers steeds moeilijker en duurder. Conversie-optimalisatie wordt dus een steeds belangrijker onderdeel van de (online) strategie. Maar hoe realiseert u dan meer omzet met een denderende conversiemachine? In deze presentatie leert u hoe u met conversie-optimalisatie het verschilt kunt maken en uw omzet laat exploderen. Waar moet u beginnen? Hoe kunt u doorgroeien? Hoe richt u het proces in? Wat zijn de laatste trends? Deze presentatie zit vol met bruikbare tips en een bewezen stappenplan.

 

 

Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan zo'n 40 e-Commerce marketeers.

Jurgen_jongejan
Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan zo'n 40 e-Commerce marketeers.

Jurgen_jongejan

Ook interessant

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    22 January 2016   

  • [Presentatie] In vijf stappen naar de hoogste conversie op mobiel!

    [Presentatie] In vijf stappen naar de hoogste conversie op mobiel!

    Is uw conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met deskt...

    Jurjen Jongejan   
    22 January 2016   

  • ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    De expertgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow bestaat uit 20 conversi...

    Jurjen Jongejan   
    22 January 2016