Conversie-optimalisatie op de betaalpagina van Bol.com

Presentatie

Jurjen Jongejan    11 March 2016   

De betaalpagina is een belangrijk onderdeel van de customer journey en heeft veel invloed op conversie rates. Het juist inrichten van de betaalpagina is dan ook uitermate belangrijk. Hoe bol.com dit doet, vind je in de onderstaande presentatie.

 

 

Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan zo'n 40 e-Commerce marketeers.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, senior consultant en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & optimalisatie afdeling op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan zo'n 40 e-Commerce marketeers.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

  • [Presentatie] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Presentatie] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    11 March 2016   

  • [Presentatie] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Presentatie] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    11 March 2016   

  • [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    Online marketing video Magento

    Een goed ingerichte Magento 2 webshop levert je veel voordelen op.  Een standaar...

    Jurjen Jongejan   
    11 March 2016