[Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

Presentatie

Jurjen Jongejan    29 October 2020   

Conversie verhogen zonder A/B-testen?

A/B testen is binnen conversie-optimalisatie dé methode om te bewijzen of je gedrag hebt veranderd van je websitebezoekers. Maar stel: je hebt te weinig verkeer en conversies om te kunnen A/B testen. Bijvoorbeeld op een bepaald onderdeel van je website. Of misschien heb je op je hele website wel te weinig verkeer en conversies. Hoe kun je dan toch je potentiële verbeteringen valideren? Namens de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow deelt Jurjen de top 5 beste methoden als alternatief voor A/B testen. Aan de hand van praktijkcases van o.a. Beerwulf, Bol, en Praxis krijg je veel tips en inspiratie!

 
Geschreven door:

Jurjen Jongejan CRO STRATEEG

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, CRO strateeg en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Jurjen is op dit moment Director of Innovation bij ISM eCompany. Ook is hij voorzitter van de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Geschreven door:

Jurjen Jongejan CRO STRATEEG

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, CRO strateeg en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Jurjen is op dit moment Director of Innovation bij ISM eCompany. Ook is hij voorzitter van de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] Marketing automation binnen B2C en B2B: van basis naar uitvoering

    [Video] Marketing automation binnen B2C en B2B: van basis naar uitvoering

    E-mailmarketing video B2B |

    Als retailer, merk of groothandel wil je continu je omzet laten groeien. Gebruik...

    Niels Kolijn van dotdigital   
    22 April 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising |

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

  • Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Tool-selectie: welke e-mailmarketingsoftware past het beste bij je?

    Online marketing E-mailmarketing blog

    “Wij van Wc-eend adviseren Wc-eend.” Daarmee kom je niet ver bij het uitzoeken v...

    Michelle Brinkhuis   
    3 February 2021   

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020   

  • [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    Online marketing video Magento |

    Een goed ingerichte Magento 2 webshop levert je veel voordelen op.  Een standaar...

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020   

  • [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Conversie verhogen zonder A/B-testen?

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020