[Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

Presentatie

Jurjen Jongejan    29 October 2020   

Conversie verhogen zonder A/B-testen?

A/B testen is binnen conversie-optimalisatie dé methode om te bewijzen of je gedrag hebt veranderd van je websitebezoekers. Maar stel: je hebt te weinig verkeer en conversies om te kunnen A/B testen. Bijvoorbeeld op een bepaald onderdeel van je website. Of misschien heb je op je hele website wel te weinig verkeer en conversies. Hoe kun je dan toch je potentiële verbeteringen valideren? Namens de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow deelt Jurjen de top 5 beste methoden als alternatief voor A/B testen. Aan de hand van praktijkcases van o.a. Beerwulf, Bol, en Praxis krijg je veel tips en inspiratie!

 
Geschreven door:

Jurjen Jongejan CRO STRATEEG

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, CRO strateeg en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Jurjen is op dit moment Director of Innovation bij ISM eCompany. Ook is hij voorzitter van de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Geschreven door:

Jurjen Jongejan CRO STRATEEG

Jurjen Jongejan is bestseller auteur, CRO strateeg en veelgevraagd keynote spreker. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de online marketing & CRO afdeling op. Jurjen is op dit moment Director of Innovation bij ISM eCompany. Ook is hij voorzitter van de expertgroep Conversion Optimization van Shopping Tomorrow.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Presentatie] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    [Presentatie] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    E-mailmarketing presentatie |

    Waar bestaat een goede klantbeleving uit?

    Michelle Brinkhuis   
    2 November 2020   

  • [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    [Presentatie] E-mailmarketingbenchmark 2020: dubbele omzet uit e-mailmarketing ligt voor het oprapen

    Online marketing E-mailmarketing presentatie |

    Waarom is het belangrijk om automatische campagnes in te zetten naast de regulie...

    Monique Zwanenburg   
    29 October 2020   

  • [Video] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    [Video] 5 e-mailmarketingtips waarmee je direct jouw klantbeleving verbetert

    E-mailmarketing video

    Een belangrijk element in klantbeleving is e-mailmarketing. Hoe je e-mailmarketi...

    Michelle Brinkhuis   
    15 October 2020   

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    Online marketing video Magento |

    Een goed ingerichte Magento 2 webshop levert je als retailer, merk of groothande...

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020   

  • [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Conversie verhogen zonder A/B-testen?

    Jurjen Jongejan   
    29 October 2020