Conversiecase Primera: hoe data en A/B-testen leiden tot structurele omzetgroei

Presentatie

Jurjen Jongejan    31 May 2018   

Deze presentatie gaat over het succes van datagedreven conversie-optimalisatie bij Primera en hoe dit leidt tot structurele omzetgroei. Wat is de strategie? Welk proces volgen ze? Wat zijn de learnings? Primera deelt haar aanpak, A/B-testen en optimalisatie-roadmap. Het verhaal over de transformatie van een traditionele retailer naar een datagedreven retailer. 

 

 

Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

Meer van Jurjen Jongejan

  • Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbelt u uw conversie!

    Datagedreven conversie-optimalisatie op mobiel: zo verdubbelt u uw conversie!

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Is uw conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met deskt...

    Jurjen Jongejan   
    31 May 2018   

  • ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    ShoppingTomorrow: veel concrete tips voor meer rendement uit uw conversie-optimalisatie programma

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    De expertgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow bestaat uit 20 conversi...

    Jurjen Jongejan   
    31 May 2018   

  • 4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Op basis van onderbuikgevoel haal je niet het maximale uit je webshop en online ...

    Jurjen Jongejan   
    31 May 2018