Conversiecase Primera: hoe data en A/B-testen leiden tot structurele omzetgroei

Presentatie

Jurjen Jongejan    31 May 2018   

Deze presentatie gaat over het succes van datagedreven conversie-optimalisatie bij Primera en hoe dit leidt tot structurele omzetgroei. Wat is de strategie? Welk proces volgen ze? Wat zijn de learnings? Primera deelt haar aanpak, A/B-testen en optimalisatie-roadmap. Het verhaal over de transformatie van een traditionele retailer naar een datagedreven retailer. 

 

 

Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    [Video] ShoppingTomorrow expertgroepen en bluepapers

    Conversie-optimalisatie whitepaper video Digitale transformatie |

    Onlangs was ISM eCompany voorzitter bij twee expertgroepen van ShoppingTomorrow,...

    ISM eCompany   
    19 October 2021   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

Meer van Jurjen Jongejan

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    31 May 2018   

  • [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    [Video] Deze conversieboosters zijn onmisbaar voor een succesvolle Magento 2 webshop

    Online marketing video Magento |

    Een goed ingerichte Magento 2 webshop levert je veel voordelen op.  Een standaar...

    Jurjen Jongejan   
    31 May 2018   

  • [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    [Presentatie] Conversie verhogen zonder A/B-testen: de top 5 methoden verbetert

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Conversie verhogen zonder A/B-testen?

    Jurjen Jongejan   
    31 May 2018