Jurjen Jongejan 31 May 2018
Deze presentatie gaat over het succes van datagedreven conversie-optimalisatie bij Primera en hoe dit leidt tot structurele omzetgroei. Wat is de strategie? Welk proces volgen ze? Wat zijn de learnings? Primera deelt haar aanpak, A/B-testen en optimalisatie-roadmap. Het verhaal over de transformatie van een traditionele retailer naar een datagedreven retailer.
Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.
Online Marketing Director Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Is uw conversiepercentage op mobiel nog steeds zo laag in vergelijking met deskt...
Jurjen Jongejan
31 May 2018
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
De expertgroep Revenue Optimization van ShoppingTomorrow bestaat uit 20 conversi...
Jurjen Jongejan
31 May 2018
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie
Op basis van onderbuikgevoel haal je niet het maximale uit je webshop en online ...
Jurjen Jongejan
31 May 2018