Datadriven conversion optimization on mobile

Presentatie

Jurjen Jongejan    30 October 2017   

Op Lightspeed Connect 2017 liet ISM'er Jurjen zien hoe je datagedreven de conversieratio voor je mobiele webshop optimaliseert. Gemist? Bekijk dan de onderstaande presentatie. 

 

 

Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany
Spreker:

Jurjen Jongejan Online Marketing Director

Jurjen Jongejan is onze Online Marketing Director en heeft meer dan 15 jaar ervaring in conversie-optimalisatie, online marketing en e-commerce. Hij is bestseller auteur, consultant, trainer en veelgevraagd keynote spreker. Zijn boek over datagedreven conversie-optimalisatie is een bestseller en ontving een nominatie voor ‘Managementboek van het jaar’. Ook staat hij bekend als inspirator, o.a. Google en Coolblue benaderden hem hiervoor. Jurjen is ook ondernemer; bij ISM eCompany richtte hij de afdeling online marketing & optimalisatie op. Als Online Marketing Director geeft hij leiding aan ruim 40 e-commercemarketeers in gespecialiseerde teams. In deze rol adviseert hij retailers en merken op het terrein van online strategie, online marketing, e-commerce en datagedreven optimalisatie.

Jurjen_Jongejan_ISM-eCompany

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

Meer van Jurjen Jongejan

  • 19 e-commerce trends voor 2022

    19 e-commerce trends voor 2022

    Strategie Online marketing trendrapport |

    Wat staat ons in 2022 te wachten op het gebied van e-commerce en digital marketi...

    Jurjen Jongejan   
    30 October 2017   

  • Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Invultemplate: in 3 stappen naar een online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie invulsheet |

    Zonder een actueel en datagedreven beeld van de continu veranderende klantreis l...

    Jurjen Jongejan   
    30 October 2017   

  • De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    De 12 bouwstenen voor een goede online marketingstrategie

    Strategie Online marketing Online marketingstrategie blog

    Een goede online marketingstrategie is gebaseerd op data en is essentieel voor h...

    Jurjen Jongejan   
    30 October 2017