De aanpak voor succesvolle A/B-testen

Presentatie

Mayke van de Ven    11 September 2018   

A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digitale omzet wil verhogen. Variant A met variant B vergelijken klinkt heel simpel, maar de uitvoering blijkt toch vaak ingewikkeld te zijn en dan is een verkeerde conclusie ook snel getrokken. In deze presentatie zie je wat het belang is van A/B-testen en hoe je een test correct opzet.  

 

 

Spreker:

Mayke van der Ven Webanalytics & Conversie-optimaliatie Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany
Spreker:

Mayke van der Ven Webanalytics & Conversie-optimaliatie Consultant

Tijdens de master Economische Psychologie is de passie voor Conversie Optimalisatie bij Mayke ontstaan. Door analytische kennis te combineren met o.a. wetenschappelijke psychologische theorieën zorgt ze voor nog effectievere A/B-testen. Ze werkte bij ons tot eind 2019 onder andere voor klanten als: Condoom Anoniem, Enveloppenland, Vingino en EP.

Mayke-van-der-Ven__ISM-eCompany

Ook interessant

  • Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...

    Timbert Lysen   
    7 December 2020   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    2 November 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020   

Meer van Mayke van de Ve...

  • De aanpak voor succesvol A/B-testen

    De aanpak voor succesvol A/B-testen

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    11 September 2018   

  • Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Verbeter je conversie en UX dankzij usability onderzoek

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Als je écht wil weten waarom je webshopbezoekers niet bij je kopen en waar ze af...

    Mayke van de Ven   
    11 September 2018   

  • De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    De aanpak voor succesvolle A/B-testen

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    A/B-testen is een onmisbaar middel voor iedere webshop die structureel de digita...

    Mayke van de Ven   
    11 September 2018