Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

Presentatie

Michiel Gaasterland    16 November 2016   

Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere service blijft leveren en maximaal rendement haalt uit klantenservice? Mark van der Stokker, e-commercemanager bij Duifhuizen en Michiel Gaasterland, marketing director van klantenservice technologie partner ROBIN, delen in de onderstaande presentatie hun belangrijkste leerpunten en tips om van service je concurrentievoordeel te maken en meer te verkopen.

 

 

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    3 August 2020   

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog |

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
    8 July 2020   

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Conversie-optimalisatie

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    12 May 2020   

Meer van Michiel Gaaster...

  • Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere se...

    Michiel Gaasterland   
    16 November 2016