Michiel Gaasterland 16 November 2016
Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere service blijft leveren en maximaal rendement haalt uit klantenservice? Mark van der Stokker, e-commercemanager bij Duifhuizen en Michiel Gaasterland, marketing director van klantenservice technologie partner ROBIN, delen in de onderstaande presentatie hun belangrijkste leerpunten en tips om van service je concurrentievoordeel te maken en meer te verkopen.
Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ
Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020