Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

Presentatie

Michiel Gaasterland    16 November 2016   

Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere service blijft leveren en maximaal rendement haalt uit klantenservice? Mark van der Stokker, e-commercemanager bij Duifhuizen en Michiel Gaasterland, marketing director van klantenservice technologie partner ROBIN, delen in de onderstaande presentatie hun belangrijkste leerpunten en tips om van service je concurrentievoordeel te maken en meer te verkopen.

 

 

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Ook interessant

  • Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...

    Timbert Lysen   
    7 December 2020   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    2 November 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020   

Meer van Michiel Gaaster...

  • Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere se...

    Michiel Gaasterland   
    16 November 2016