Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

Presentatie

Michiel Gaasterland    16 November 2016   

Hoe zorgt u ervoor dat uw klantenserviceteam meegroeit, zodat u steeds betere service blijft leveren en maximaal rendement haalt uit klantenservice? Mark van der Stokker, e-commercemanager bij Duifhuizen en Michiel Gaasterland, marketing director van klantenservice technologie partner ROBIN, delen hun belangrijkste leerpunten en tips om van service je concurrentievoordeel te maken en meer te verkopen.

 

 

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Ook interessant

Meer van Michiel Gaaster...

  • Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Conversie-optimalisatie Online marketing Personalisatie presentatie

    Hoe zorgt u ervoor dat uw klantenserviceteam meegroeit, zodat u steeds betere se...

    Michiel Gaasterland   
    16 November 2016