Michiel Gaasterland 16 November 2016
Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere service blijft leveren en maximaal rendement haalt uit klantenservice? Mark van der Stokker, e-commercemanager bij Duifhuizen en Michiel Gaasterland, marketing director van klantenservice technologie partner ROBIN, delen in de onderstaande presentatie hun belangrijkste leerpunten en tips om van service je concurrentievoordeel te maken en meer te verkopen.
Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ
Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021