Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

Presentatie

Michiel Gaasterland    16 November 2016   

Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere service blijft leveren en maximaal rendement haalt uit klantenservice? Mark van der Stokker, e-commercemanager bij Duifhuizen en Michiel Gaasterland, marketing director van klantenservice technologie partner ROBIN, delen in de onderstaande presentatie hun belangrijkste leerpunten en tips om van service je concurrentievoordeel te maken en meer te verkopen.

 

 

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Spreker:

Michiel Gaasterland Marketing Directeur ROBIN HQ

Michiel Gaasterland is Marketing Directeur bij ROBIN HQ

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

Meer van Michiel Gaaster...

  • Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Gefaseerd naar persoonlijke, real-time, proactieve klantenservice

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Hoe zorg je ervoor dat je klantenserviceteam meegroeit zodat je steeds betere se...

    Michiel Gaasterland   
    16 November 2016