Google Analytics in een omnichannel-omgeving

Presentatie

Wouter Wensing    16 November 2016   

Google Analytics is de meest bekende en toegankelijke tool om statistieken van je webshop te meten. Daarom maakt bijna iedere webshopeigenaar of online marketeer hiervan gebruik. Maar hoe interpreteert u de bergen aan data die dagelijks binnenstromen in Google Analytics? En hoe zet u data om naar concrete actiepunten? Tijdens Het Omnichannel Event legde Wouter Wensing aan de hand van sprekende voorbeelden en concrete tips, stap voor stap uit welke analyses de gebruikers het meest op weg zullen helpen om te achterhalen hoe bezoekers zich gedragen en waar zij obstakels ervaren.  Alle analyses zijn volledig toepasbaar op iedere webshop en geschikt om direct zelf mee aan de slag te gaan.

 

 

Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany. Daar is hij consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten en houdt hij zich bezig met het uitzetten van- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany. Daar is hij consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten en houdt hij zich bezig met het uitzetten van- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper |

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    6 February 2020   

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
    5 February 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing SEO whitepaper

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    16 November 2016   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    16 November 2016   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    16 November 2016