Wouter Wensing 16 November 2016
Google Analytics is de meest bekende en toegankelijke tool om statistieken van je webshop te meten. Daarom maakt bijna iedere webshopeigenaar of online marketeer hiervan gebruik. Maar hoe interpreteert u de bergen aan data die dagelijks binnenstromen in Google Analytics? Je ziet de aanpak in de onderstaande presentatie.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
16 November 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...
Wouter Wensing
16 November 2016
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...
Wouter Wensing
16 November 2016