Google Analytics in een omnichannel-omgeving

Presentatie

Wouter Wensing    16 November 2016   

Google Analytics is de meest bekende en toegankelijke tool om statistieken van je webshop te meten. Daarom maakt bijna iedere webshopeigenaar of online marketeer hiervan gebruik. Maar hoe interpreteert u de bergen aan data die dagelijks binnenstromen in Google Analytics? Je ziet de aanpak in de onderstaande presentatie.

 

 

Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

Meer van Wouter Wensing

  • Maximaal rendement uit uw conversie-optimalisatieprogramma: concrete voorbeelden en tips!

    Maximaal rendement uit uw conversie-optimalisatieprogramma: concrete voorbeelden en tips!

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, m...

    Wouter Wensing   
    16 November 2016   

  • Masterclass conversie-optimalisatie

    Masterclass conversie-optimalisatie

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere web...

    Wouter Wensing   
    16 November 2016   

  • E-commerce tips voor de feestdagen

    E-commerce tips voor de feestdagen

    Online marketing blog

    December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan dez...

    Wouter Wensing   
    16 November 2016