Google Analytics voor webshops met meer omzet dan 1 miljoen per jaar

Presentatie

Wouter Wensing    18 January 2017   

Google Analytics is dé online tool om de statistieken van uw webwinkel te meten. Aan de hand van sprekende voorbeelden en concrete tips legt Wouter uit hoe statistieken het gedrag van uw webwinkelbezoekers blootleggen en hoe u deze kunt gebruiken om uw omzet structureel te verhogen.

 

 

Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing is Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgt voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

Ook interessant

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    18 January 2017   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    18 January 2017   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2015 - 2016

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2015 - 2016

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Hoe goed presteert uw...

    Wouter Wensing   
    18 January 2017