Google: what characterises our world today?

Presentatie

Haris Zisimopoulos    25 April 2018   

Haris is CRO-specialist bij Google. Hij vertelde op een van onze events alles over de trends op het gebied van mobiele conversie en waarom een strategie voor je mobiele webshop zo belangrijk is. Weten wat je hebt gemist? Bekijk de onderstaande presentatie en zie de verschillende voorbeelden die Haris heeft benoemd.

 

 

Spreker:

Haris Zisimopoulos UI/UX and CRO specialist bij Google

Spreker:

Haris Zisimopoulos UI/UX and CRO specialist bij Google

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021