Make it happen! Conversie-optimalisatie in de grootste webshop van Nederland en Belgie

Presentatie

Melle Moorman    4 October 2018   

Melle Moorman gaf je op een ISM-event inkijk in de wisselwerking tussen significantie en learnings, waarbij hij je meenam in zijn CRO-reis binnen bol.com. Hij vertelde over de kansen en uitdagingen in het innovatiehart van bol.com, maar liet je vooral ook zien welke testen binnen bol.com succesvol zijn gebleken het afgelopen jaar.

 

 
Spreker:

Melle Moorman CRO Lead & UX Analyst Bol.com

Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.

Melle Moorman_vierkant
Spreker:

Melle Moorman CRO Lead & UX Analyst Bol.com

Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.

Melle Moorman_vierkant

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021