Melle Moorman 4 October 2018
Melle Moorman gaf je op een ISM-event inkijk in de wisselwerking tussen significantie en learnings, waarbij hij je meenam in zijn CRO-reis binnen bol.com. Hij vertelde over de kansen en uitdagingen in het innovatiehart van bol.com, maar liet je vooral ook zien welke testen binnen bol.com succesvol zijn gebleken het afgelopen jaar.
Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.
Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.
Conversie-optimalisatie blog |
Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...
Timbert Lysen
7 December 2020
Conversie-optimalisatie presentatie |
Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent
Jurjen Jongejan
2 November 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark
Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...
Loef Kleinmeijer
30 October 2020