Melle Moorman 4 October 2018
Melle Moorman gaf je op een ISM-event inkijk in de wisselwerking tussen significantie en learnings, waarbij hij je meenam in zijn CRO-reis binnen bol.com. Hij vertelde over de kansen en uitdagingen in het innovatiehart van bol.com, maar liet je vooral ook zien welke testen binnen bol.com succesvol zijn gebleken het afgelopen jaar.
Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.
Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021