Make it happen! Conversie-optimalisatie in de grootste webshop van Nederland en Belgie

Presentatie

Melle Moorman    4 October 2018   

Melle Moorman gaf je op een ISM-event inkijk in de wisselwerking tussen significantie en learnings, waarbij hij je meenam in zijn CRO-reis binnen bol.com. Hij vertelde over de kansen en uitdagingen in het innovatiehart van bol.com, maar liet je vooral ook zien welke testen binnen bol.com succesvol zijn gebleken het afgelopen jaar.

 

 
Spreker:

Melle Moorman CRO Lead & UX Analyst Bol.com

Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.

Melle Moorman_vierkant
Spreker:

Melle Moorman CRO Lead & UX Analyst Bol.com

Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.

Melle Moorman_vierkant

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021