Make it happen! Conversie-optimalisatie in de grootste webshop van Nederland en Belgie

Presentatie

Melle Moorman    4 October 2018   

Melle Moorman gaf je op een ISM-event inkijk in de wisselwerking tussen significantie en learnings, waarbij hij je meenam in zijn CRO-reis binnen bol.com. Hij vertelde over de kansen en uitdagingen in het innovatiehart van bol.com, maar liet je vooral ook zien welke testen binnen bol.com succesvol zijn gebleken het afgelopen jaar.

 

 
Spreker:

Melle Moorman CRO Lead & UX Analyst Bol.com

Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.

Melle Moorman_vierkant
Spreker:

Melle Moorman CRO Lead & UX Analyst Bol.com

Melle Moorman is CRO & UX Analyst en wordt enthousiast van innovatie en experimenteren. Maar vooral ook van impact maken.

Melle Moorman_vierkant

Ook interessant

  • Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Google Analytics 4 voor webshops [deel 1]

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het is je vast niet ontgaan dat Google Analytics 4 gereleased is. Met de komst v...

    Timbert Lysen   
    7 December 2020   

  • [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    [Presentatie] In 4 stappen naar een hogere conversie met je productcontent!

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Een nieuw model voor conversieverhogende productcontent

    Jurjen Jongejan   
    2 November 2020   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    30 October 2020