Masterclass conversie-optimalisatie

Presentatie

Wouter Wensing    6 December 2018   

Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere webshop in dezelfde sector slechts een conversie van 1 procent? Dat verschil besprak ISM'er Wouter Wensing tijdens de interactieve masterclass aan de hand van diverse theorieën, methodieken en conversietools.

 

 

Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Als teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany is Wouter Wensing consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten. Hij houdt zich bezig met het uitzetten- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Als teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany is Wouter Wensing consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten. Hij houdt zich bezig met het uitzetten- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    6 February 2020   

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
    5 February 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018