Masterclass conversie-optimalisatie

Presentatie

Wouter Wensing    6 December 2018   

Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere webshop in dezelfde sector slechts een conversie van 1 procent? Dat verschil besprak ISM'er Wouter Wensing tijdens de interactieve masterclass aan de hand van diverse theorieën, methodieken en conversietools.

 

 

Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Als teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany is Wouter Wensing consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten. Hij houdt zich bezig met het uitzetten- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Als teamlead Conversion & Webanalytics bij ISM eCompany is Wouter Wensing consultant en aanvoerder van een enthousiast team CRO specialisten. Hij houdt zich bezig met het uitzetten- en adviseren van full-service conversie-optimalisatie trajecten voor o.a. Kwantum, Hunkemöller en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2020

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor jouw modewebwinkel? Wat is de gemiddeld...

    Loef Kleinmeijer   
    3 August 2020   

  • Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Hoe Youfone een smart klantomgeving bouwt

    Conversie-optimalisatie blog |

    Even een factuur downloaden, of je gebruik checken. Dat ging niet altijd gemakke...

    ISM eCompany   
    8 July 2020   

  • [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    [Save the date] Mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie komt bijna uit!

    Conversie-optimalisatie

    Binnenkort komt mijn nieuwe boek over conversie-optimalisatie uit! Gloednieuwe c...

    Jurjen Jongejan   
    12 May 2020   

Meer van Wouter Wensing

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018