Masterclass conversie-optimalisatie

Presentatie

Wouter Wensing    6 December 2018   

Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere webshop in dezelfde sector slechts een conversie van 1 procent? Dat verschil besprak ISM'er Wouter Wensing tijdens de interactieve masterclass aan de hand van diverse theorieën, methodieken en conversietools.

 

 

Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany
Spreker:

Wouter Wensing Team Lead Webanalytics & Conversion

Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.

Wouter_Wensing_ISM-eCompany

Ook interessant

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 3. A/B testen

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...

    Daisy van der Knaap   
    17 February 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 2. Prioriteren

    Conversie-optimalisatie blog |

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    25 January 2022   

  • 3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    3 essentiële onderdelen van een succesvol conversie-optimalisatie traject – 1. Databronnen

    Conversie-optimalisatie blog

    In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...

    Daisy van der Knaap   
    22 November 2021   

Meer van Wouter Wensing

  • Maximaal rendement uit uw conversie-optimalisatieprogramma: concrete voorbeelden en tips!

    Maximaal rendement uit uw conversie-optimalisatieprogramma: concrete voorbeelden en tips!

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, m...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018   

  • Masterclass conversie-optimalisatie

    Masterclass conversie-optimalisatie

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere web...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018   

  • E-commerce tips voor de feestdagen

    E-commerce tips voor de feestdagen

    Online marketing blog

    December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan dez...

    Wouter Wensing   
    6 December 2018