Wouter Wensing 6 December 2018
Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere webshop in dezelfde sector slechts een conversie van 1 procent? Dat verschil besprak ISM'er Wouter Wensing tijdens de interactieve masterclass aan de hand van diverse theorieën, methodieken en conversietools.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, m...
Wouter Wensing
6 December 2018
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere web...
Wouter Wensing
6 December 2018
Online marketing blog
December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan dez...
Wouter Wensing
6 December 2018