Wouter Wensing 9 May 2019
Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, meer A/B-testen, meer resultaat of een groter en effectiever team dat dit binnen je organisatie realiseert? ISM'er Wouter Wensing vertelde tijdens een masterclass aan de hand van diverse voorbeelden, cases en tips hoe je je organisatie naar een hoger CRO-volwassenheidsniveau helpt.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Wouter Wensing was tot 2020 Team Lead Webanalytics & Conversion. Hij zorgde voor een structurele verhoging van de conversie voor webwinkels als Vliegtickets.nl, Hunkemöller, AS Adventure en Lucardi.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Ben je al aan de slag met conversie-optimalisatie, maar wil je meer inzichten, m...
Wouter Wensing
9 May 2019
Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |
Waarom heeft de ene mobiele webshop een conversie van 4 procent en de andere web...
Wouter Wensing
9 May 2019
Online marketing blog
December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan dez...
Wouter Wensing
9 May 2019