Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

Presentatie

Loef Kleinmeijer    29 January 2020   

Hoe behaal je meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses? Deze onderzoeksvraag stond centraal bij expertgroep Conversion Optimization van ShoppingTomorrow. In de presentatie vind je de bevindingen.  

De Shopping Tomorrow expertgroep Conversion Optimization werkte in 2019/2020 weer aan een interessant onderzoeksthema met specialisten van bedrijven als Bol.com, Transavia en fonQ. Het bepalen van de juiste KPI’s en het kiezen van effectieve analyses die leiden tot de meest krachtige inzichten stond centraal. Betere inzichten over klantgedrag en de obstakels die je klanten ervaren, betekent betere optimalisaties waarmee je meer impact realiseert. 

 

Spreker:

Loef Kleinmeijer Conversie-optimalisatie Consultant

Loef is Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany
Spreker:

Loef Kleinmeijer Conversie-optimalisatie Consultant

Loef is Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    8 July 2021   

  • [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    [Video] Een nieuw 4 stappenmodel voor hogere conversie met je productcontent

    Conversie-optimalisatie Online marketing video |

    Hoe behaal je meer rendement met je producten op je eigen website en op marketpl...

    Jurjen Jongejan   
    9 February 2021   

  • [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    [Video] A/B-testen binnen online marketing: zo pak je het aan!

    Conversie-optimalisatie Social media advertising E-mailmarketing SEO video Online Advertising

    A/B-testen binnen conversie-optimalisatie is voor veel retailers, merken en groo...

    Elske Hesen   
    4 February 2021   

Meer van Loef Kleinmeije...

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels

    Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |

    Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...

    Loef Kleinmeijer   
    29 January 2020   

  • Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie ten tijde van het coronavirus: zo verhoog je de conversie in je webshop

    Conversie-optimalisatie blog |

    Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep en de gevolgen ervan zijn voor all...

    Loef Kleinmeijer   
    29 January 2020   

  • [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    [Whitepaper] Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    29 January 2020