Loef Kleinmeijer 29 January 2020
Hoe behaal je meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses? Deze onderzoeksvraag stond centraal bij expertgroep Conversion Optimization van ShoppingTomorrow. In de presentatie vind je de bevindingen.
De Shopping Tomorrow expertgroep Conversion Optimization werkte in 2019/2020 weer aan een interessant onderzoeksthema met specialisten van bedrijven als Bol.com, Transavia en fonQ. Het bepalen van de juiste KPI’s en het kiezen van effectieve analyses die leiden tot de meest krachtige inzichten stond centraal. Betere inzichten over klantgedrag en de obstakels die je klanten ervaren, betekent betere optimalisaties waarmee je meer impact realiseert.
Loef is Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.
Loef is Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B-testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarmee het resultaat van webshops te verbeteren.
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-consultants Lotte Mulder en Daisy van der Kna...
Daisy van der Knaap
17 February 2022
Conversie-optimalisatie blog |
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
25 January 2022
Conversie-optimalisatie blog
In een reeks artikelen lichten CRO-specialisten Daisy en Lotte de belangrijkste ...
Daisy van der Knaap
22 November 2021
Conversie-optimalisatie Online marketing benchmark |
Wat is een goed conversiepercentage voor modewebwinkels? Wat is het conversieper...
Loef Kleinmeijer
29 January 2020
Conversie-optimalisatie blog |
Het coronavirus houdt de wereld in zijn greep en de gevolgen ervan zijn voor all...
Loef Kleinmeijer
29 January 2020
Conversie-optimalisatie Online marketing whitepaper
Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...
Loef Kleinmeijer
29 January 2020