Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

Presentatie

Loef Kleinmeijer    22 September 2019   

Hoe behaalt u meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses?

De Shopping Tomorrow expertgroep ‘Conversion Optimization’ werkt ook dit jaar weer aan een interessant onderzoeksthema met specialisten van bedrijven als Bol.com, Transavia en fonQ. Dit jaar richt de groep zich op het bepalen van de juiste KPI’s en het kiezen van effectieve analyses die leiden tot de meest krachtige inzichten. Betere inzichten over klantgedrag en de obstakels die uw klanten ervaren, betekent betere optimalisaties waarmee u meer impact realiseert. In deze sessie vertelde ISM'er Loef Kleinmeijer waar de expertgroep dit jaar aan werkt en worden eerste tips gedeeld die u kunt toepassen op uw eigen conversie-optimalisatie proces.

 

 

Spreker:

Loef Kleinmeijer Conversie-optimalisatie Consultant

Loef is Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarme het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany
Spreker:

Loef Kleinmeijer Conversie-optimalisatie Consultant

Loef is Conversie-optimalisatie Consultant bij ISM eCompany. Hij helpt diverse retailers en merken bij het datagedreven optimaliseren van hun webshop. Met ruime ervaring bij onder andere Coolblue richt Loef zich op diverse aspecten van conversie-optimalisatie, waaronder webanalytics, A/B testen en het opzetten of verbeteren van een optimalisatieproces. Dit alles met als doel om op structurele wijze klantervaringen en daarme het resultaat van webshops te verbeteren.

Loef_Kleinmeijer_ISM-eCompany

Ook interessant

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q3 2019

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is de gemiddelde ...

    Wouter Wensing   
    29 October 2019   

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Hoe behaalt u meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses?

    Loef Kleinmeijer   
    22 September 2019   

  • De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    De e-commercebenchmark voor modewebwinkels Q2 2019

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Wat is een goed conversiepercentage voor uw modewebwinkel? Wat is een goed conve...

    Wouter Wensing   
    3 September 2019   

Meer van Loef Kleinmeije...

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI’s en analyses

    Conversie-optimalisatie presentatie |

    Hoe behaalt u meer impact met conversie-optimalisatie, KPI's en analyses?

    Loef Kleinmeijer   
    22 September 2019   

  • Vier toepasbare inzichten uit het Conversions@Google-event

    Vier toepasbare inzichten uit het Conversions@Google-event

    Conversie-optimalisatie presentatie

    Google organiseert jaarlijks in z’n eigen Europese hoofdkantoor te Dublin Conver...

    Loef Kleinmeijer   
    22 September 2019