Mini workshop: verbeteren onderbouwen en prioriteren

Presentatie

Patty Bastiaansen    23 November 2017   

Zoveel inzichten voor mogelijke conversieverbeteringen, maar waar begint u? Hoe zorgt u ervoor dat u zo effectief mogelijk met uw conversieverbeteringen aan de slag gaat? Tijdens deze mini-workshop legde Patty uit hoe u uw potentiele ideeën voor conversieverbeteringen prioriteert, zodoende dat u ontdekt met welke ideeën u met zo min mogelijk development capaciteit zo veel mogelijk impact op uw conversie maakt.

 

 

Spreker:

Patty Bastiaansen Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

De passie voor conversie-optimalisatie is voor Patty begonnen bij Bomont en Bax-shop. Ze wilt altijd goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen in datagedreven conversie-optimalisatie. Voor haar klanten Hunkemöller, Zinzi, Colourful Rebel, Swiss Sense, BVA Auctions maakt zij daarom het verschil.

Patty_Bastiaansen_ISM-eCompany
Spreker:

Patty Bastiaansen Webanalytics & Conversie-optimalisatie Consultant

De passie voor conversie-optimalisatie is voor Patty begonnen bij Bomont en Bax-shop. Ze wilt altijd goed op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen in datagedreven conversie-optimalisatie. Voor haar klanten Hunkemöller, Zinzi, Colourful Rebel, Swiss Sense, BVA Auctions maakt zij daarom het verschil.

Patty_Bastiaansen_ISM-eCompany

Ook interessant

  • Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Meer impact met conversie-optimalisatie met de juiste KPI's en analyses

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Veel bedrijven en organisaties zijn inmiddels aan de slag met conversie-optimali...

    Loef Kleinmeijer   
    6 February 2020   

  • Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Apple wijzigt de user-agent voor tabletverkeer

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Het is een trend die op het gebied van e-commerce al een langere tijd te zien is...

    Elske Hesen   
    5 February 2020   

  • Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Hoe Condoom Anoniem 10% meer mobiele transacties kreeg

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Condoom Anoniem is opgericht in 2004 met het doel om het voor iedereen zo gemakk...

    Loef Kleinmeijer   
    3 February 2020   

Meer van Patty Bastiaans...

  • Personaliseren kunt u leren

    Personaliseren kunt u leren

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Zonder centraal klantbeeld kunt u niet personaliseren. 

    Patty Bastiaansen   
    23 November 2017   

  • Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie |

    Stop met het denken in losse online marketingkanalen, want hierdoor behaalt u ni...

    Patty Bastiaansen   
    23 November 2017   

  • Sitespeed: geen tijd te verliezen

    Sitespeed: geen tijd te verliezen

    Conversie-optimalisatie Online marketing presentatie

    Het grootste obstakel dat ervaren wordt op mobiele apparaten door onze bezoekers...

    Patty Bastiaansen   
    23 November 2017